Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty w Kielcach

Świętokrzyski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

sekretarz do spraw obsługi sekretarsko-biurowej Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty/Świętokrzyskiego Wicekuratora Oświaty w Wydziale Organizacji i Rozwoju Edukacji

25-516 Kielce AL. IX WIEKÓW KIELC 3 Budynek C

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi techniczną obsługę sekretariatu (połączenia telefoniczne, przesyłanie faksów, praca przy komputerze).
  • Prowadzi kalendarz i umawia spotkania Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty/Świętokrzyskiego Wicekuratora Oświaty.
  • Wykonuje zadania kancelaryjno-biurowe, w tym ewidencjonuje korespondencję wpływającą do kuratorium, która nie jest wprowadzana do systemu EZD.
  • Przygotowuje i obsługuje spotkania Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty/Świętokrzyskiego Wicekuratora Oświaty oraz udziela informacji i kieruje interesantów zgłaszających się do sekretariatu do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych kuratorium.
  • Prowadzi rejestry jednostki, m. in. akty prawne Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty, upoważnienia, delegacje służbowe pracowników.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Kontakty zewnętrzne: klienci indywidualni, dyrektorzy szkół, organizacje i stowarzyszenia. Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.


Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarki, kserokopiarki, niszczarka dokumentów, skaner.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • List motywacyjny podpisz odręcznie i wstaw datę jego sporządzenia. W liście motywacyjnym podaj numer ogłoszenia, nazwę komórki organizacyjnej oraz stanowisko pracy, na które składasz ofertę.

  • CV podpisz odręcznie i wstaw datę jego sporządzenia.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane z datą ich sporządzenia: oświadczenia, list motywacyjny oraz CV.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji lub w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • Umiejętność posługiwania się technologią informatyczną (znajomość pakietu MS Office, m.in. Word, Excel, faks)
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na ww. stanowisko oraz danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, na które kandydat wyraził zgodę i podał je dobrowolnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • List motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Curriculum Vitae – zawierające dane o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2023-12-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty w Kielcach
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/12/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi