Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/03/2021.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0577


Obowiązki:

Organizowanie właściwego obigu dokumentów,przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,rejestrowanie pism wychodzących i wchodzących, redagowanie pismurzędowych.
Obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji interesantom i kontrahentom.
Nadzór i realizacja zaopatrzenia materiałowego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak, kierunek: Administracja lub Zarządzanie

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • Znajomość obsługi programów pakietu Mikrosoft Office, obsługa urządzeń biurowych. Mile widziane doświadczenie i znajomość języków obcych.


Miejsce pracy: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Administracja / Sekretariat , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry