Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0653


Obowiązki:

1. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i przebiegiem pracy pracowników.
Prowadzenie akt osobowych pracowników. Zapoznawanie pracowników z przepisami
dotyczącymi świadczenia pracy, regulaminami wewnętrznymi.
2. Organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska pracy zgodnie
z obowiązującymi procedurami i normami prawnymi.
3. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach związanych z zatrudnieniem osób
bezrobotnych - organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych, staży zawodowych, oraz
dofinansowaniem szkoleń z KFS.
4. Przygotowanie umów zlecenia.
5. Przygotowanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagród,
premii, dodatku specjalnego, itp.
6. Przygotowanie projektów regulaminów i zarządzeń Dyrektora w zakresie prawa pracy i ich
aktualizowanie.
7. Ustalanie według obowiązujących przepisów stażu pracy wpływającego na wysokość dodatku
stażowego, nagród jubileuszowych, wymiar okresu wypowiedzenia, wymiar urlopu, uprawnień
emerytalnych.
8. Prowadzenie i kontrolowanie ewidencji czasu pracy odrębnie dla każdego pracownika,
urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności. Sporządzanie list obecności pracowników.
9. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
10. Zgłaszanie oraz gromadzenie informacji o potrzebach szkoleniowych i doskonaleniem
pracowników.
11. Sporządzanie sprawozdań, statystyki wymaganych przez GUS i inne urzędy dotyczących
w zakresie spraw kadrowych i szkoleń pracowników.
12. Prowadzenie rejestru badań wstępnych, okresowych i kontrolnych.
13. Ustalanie uprawnień do emerytury i renty, kompletowanie dokumentów i przekazanie do ZUS.
14. Przygotowanie arkuszy okresowej oceny pracowników.
15. Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.
Gromadzenie wszelkich upoważnień i załączników zgodnie z Polityką ochrony danych
osobowych.
16. Prowadzenie rejestru szkoleń bhp oraz wypadków przy pracy.
17. Wystawianie i prowadzenie ewidencji legitymacji służbowych dla pracowników.
18. Sporządzanie protokołów z zebrań kierowników.
19. Wykonywanie czynności związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
20. Gromadzenie i właściwe zabezpieczenie dokumentacji kadrowej.
21. Wsparcie przy prowadzeniu składnicy akt Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
22. Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji pozyskanych w ramach wykonywanej umowy
oraz przestrzeganie obowiązującej w Ośrodku polityki ochrony danych osobowych



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Zawód:

  • Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunku: administracja, zarządzanie,ekonomia lub pokrewne, wymagany staż pracy wynosi 4 lata w przypadku osób z wykształceniem średnim; 1 rok z wykształceniem wyższym2. Wymagania dodatkowe: bardzo dobra znajomość przepisów min: kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, rzetelność, sumienność, komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość obsługi programów WORD, EXCEL.


Miejsce pracy: Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: V. Wymagane dokumenty1/ CV podpisane własnoręcznie2/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem) 3/ kwestionariusz osobowy Załącznik nr 1; 4/ kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone za zgodność z oryginałem)5/oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych Załącznik nr 2; 6/ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków samodzielnego referenta d.s kadr. 7/oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;8/oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z tytułem: Nabór na stanowisko pracy samodzielny referent d.s kadr w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznejw terminie do dnia 03.11.2025r do godziny 14:00 osobiście w siedzibie Ośrodka lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, ul Akacjowa 7, 11- 100 Lidzbark Warmiński, przy czym termin w tym przypadku uznaje się za zachowany, jeżeli we wskazanym terminie dokumenty wpłyną do Ośrodka.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi