Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0641


Obowiązki:

1) Obsługa administracyjno-biurowa Klubu Integracji Społecznej.
2) Prowadzenie dokumentacji uczestników Klubu Integracji Społecznej oraz wsparcia realizowanego w ramach programu.
3) Organizacja zajęć, warsztatów i spotkań integracyjnych.
4) Przygotowywanie sprawozdań, zestawień i raportów na potrzeby OPS i instytucji nadrzędnych.
5) Promocja działań Klubu Integracji Społecznej w środowisku lokalnym.
6) Świadczenie usług z zakresu poradnictwa min. prawnego, psychologicznego i zawodowego.
7) Realizacja projektów na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 8) Przygotowanie do podjęcia zatrudnienia np. w ramach prac społecznie użytecznych.
9) Pomoc w wychodzeniu z izolacji i osamotnienia
10) Organizowanie grup edukacyjnych mających na celu reintegrację zawodową i społeczną.
11) Nabór i organizacja Programu Aktywizacji i Integracji.
12) Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób bezrobotnych uczestniczących w zajęciach.
13) Współuczestniczenie w opracowaniu, wdrażaniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie, jakości życia.
14) Tworzenie lokalnych projektów, wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb społecznych
15) Pomoc w przygotowaniu profesjonalnych aplikacji zawodowych oraz możliwości napisania ich na komputerze.
16) Pomoc i udzielanie informacji na temat spółdzielni socjalnych.
17) Rozpoznanie i diagnozowanie potrzeb mieszkańców w zakresie tematyki społecznej.
18) Sporządzanie indywidualnych planów ukierunkowanych na zaspokojenie stwierdzonych potrzeb danego środowiska.
19) Pomoc w kompletowaniu dokumentacji wymaganej do przyznania określonej formy pomocy.
20) Przygotowywanie analiz i sprawozdawczości.
21) Współpraca z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu działań zmierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z procesu reintegracji zawodowej i społecznej.
22) Współpraca z pracownikami socjalnymi oraz pracownikami innych Działów w podejmowaniu działań na rzecz osób wykluczonych społecznie.
23) Współpraca z lokalnymi pracodawcami na rzecz osób bezrobotnych.
24) Promowanie i krzewienie idei ekonomii społecznej
25) Obsługa programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące
  • średnie branżowe

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie;pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;wykształcenie średnie preferowane wyższe o kierunku: doradztwo zawodowe, administracja, zarządzanie, pedagogiczne ekonomia lub pokrewne,wymagany staż pracy wynosi 1 rok w przypadku osób z wykształceniem średnim; wymóg nie dotyczy kandydatów z wykształceniem kierunkowym wyższym.2. Wymagania dodatkowe:znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa w zakresie pomocy,społecznej, zatrudnienia socjalnego oraz o rynku pracy i służbach zatrudnienia,umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy,Wysoka kultura osobista i empatia w kontakcie z uczestnikami KIS,umiejętność obsługi urządzeń biurowych,znajomość obsługi programów WORD, EXCEL.


Miejsce pracy: Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: V. Wymagane dokumenty:1/ CV podpisane własnoręcznie2/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem)3/ kwestionariusz osobowy Załącznik Nr 1;4/ kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone za zgodność z oryginałem)5/oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych Załącznik Nr 2;6/ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków referenta w Klubie Integracji Społecznej.7/oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;8/oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z tytułem: Nabór na stanowisko referent w Klubie Integracji Społecznej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w terminie do dnia 31.10.2025 do godziny 14:00 osobiście w siedzibie Ośrodka lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, ul Akacjowa 7, 11- 100 Lidzbark Warmiński, przy czym termin w tym przypadku uznaje się za zachowany, jeżeli we wskazanym terminie dokumenty wpłyną do Ośrodka.

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi