#

SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Saveinvest

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

PROJEKTY INWESTYCYJNE W GÓRACH I NAD MORZEM

600 DZIAŁEK W OFERCIE, WYSOKA KULTURA ORGANIZACYJNA

 

SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie księgowości podmiotów wchodzących w skład Grupy Saveinvest oraz będzie brała udział w projektach przekształceń podmiotów wchodzących w skład Grupy.

 

SAVEINVEST

Firma działa na rynku nieruchomości gruntowych i mieszkalnych. Jest właścicielem kilkuset działek na sprzedaż oraz inwestycji deweloperskich w trakcie przygotowania. Specjaliści firmy posiadają doświadczenie w prowadzeniu projektów gruntowych i są autorami ponad 1 500 różnorodnych publikacji w serwisach branżowych takich jak Forbes, Interia, Bankier. Firma dba o ciągły rozwój pracowników, koleżeńskie wsparcie i różnorodne, pełne wyzwań zadania, dające satysfakcję z pracy. Dowiedz się więcej o firmie na stronach.

 

OPIS STANOWISKA:

  1. Samodzielne prowadzenie Ksiąg Handlowych i KPiR podmiotów należących do grupy Saveinvest (sp. z o.o. , sp. k., sp.j., j.d.g. ) w branży gruntów rolnych i budowlanych
  2. Prowadzenie magazynu nieruchomości gruntowych - działek rolnych i budowlanych
  3. Prowadzenie spraw kadrowych, w tym rozliczanie pracowników
  4. Przygotowanie płatności, kontrola i windykacja należności
  5. Przygotowywanie oraz archiwizowanie umów sprzedaży nieruchomości i aktów notarialnych
  6. Sporządzanie dokumentacji firmowej np. uchwał, zgromadzeń, wniosków do krs, sprawozdań, umów o pracę, etc

 

WYMAGANIA:

  1. Doskonała znajomość zasad prowadzenia Ksiąg Handlowych i KPiR
  2. Minimum 8 lat doświadczenia na stanowisku księgowego/księgowej
  3. Co najmniej 5 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu Ksiąg Handlowych i KPiR
  4. Znajomość aktualnych przepisów VAT, RODO, PIT, CIT, związanych z działkami rolnymi i budowlanymi oraz prowadzeniem księgowości dla spółek jawnych, z o.o., komandytowych, j.d.g.
  5. Mile widziana obsługa Enova.
  6. Bardzo dobra znajomość Windows, Excela i Worda
  7. Bardzo dobra organizacja dokumentów i zarządzanie czasem pracy
  8. Samodzielne rozwiązywanie problemów, poczucie odpowiedzialności i uczciwość

 

SAVEINVEST - OFERUJEMY:

  1. Umowę cywilno-prawną o współpracę z dynamicznie rozwijającą się firmą
  2. Pracę w dobrze wyposażonym biurze w centrum Krakowa (k. Kina Kijów)
  3. Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę w młodym zespole specjalistów
  4. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  5. Ciekawe wyzwania w jednej z najbardziej dochodowych branż (nieruchomości)
  6. Pełne wsparcie przy realizacji swoich pomysłów
  7. Telefon i iPad do własnej dyspozycji

 

SAVEINVEST - co zyskujesz pracując z nami:

  1. Stabilne zatrudnienie
  2. Program mający na celu zabezpieczenie emerytalne w postaci nieruchomości gruntowych (min. 2 lata pracy)
  3. Szkolenia wewnętrzne oraz budżet na szkolenia zewnętrzne.
  4. Wysokiej jakości narzędzia pracy.
  5. Kawę w nieograniczonych ilościach... ;)

 

CV wraz z LISTEM MOTYWACYJNYM proszę wysłać klikając w przycisk "Aplikuj".

 

Prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

 

UWAGA!

Będziemy kontaktować się TYLKO z wybranymi osobami.

Prezentacja firmy

Saveinvest Sp. z o.o. jest polską firmą, działającą na rynku nieruchomoś... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi