Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/11/2018.

SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Kraków, małopolskie

Saveinvest

Opis stanowiska pracy

PROJEKTY INWESTYCYJNE W GÓRACH I NAD MORZEM

600 DZIAŁEK W OFERCIE, WYSOKA KULTURA ORGANIZACYJNA

 

SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie księgowości podmiotów wchodzących w skład Grupy Saveinvest oraz będzie brała udział w projektach przekształceń podmiotów wchodzących w skład Grupy.

 

SAVEINVEST

Firma działa na rynku nieruchomości gruntowych i mieszkalnych. Jest właścicielem kilkuset działek na sprzedaż oraz inwestycji deweloperskich w trakcie przygotowania. Specjaliści firmy posiadają doświadczenie w prowadzeniu projektów gruntowych i są autorami ponad 1 500 różnorodnych publikacji w serwisach branżowych takich jak Forbes, Interia, Bankier. Firma dba o ciągły rozwój pracowników, koleżeńskie wsparcie i różnorodne, pełne wyzwań zadania, dające satysfakcję z pracy. Dowiedz się więcej o firmie na stronach.

 

OPIS STANOWISKA:

  1. Samodzielne prowadzenie Ksiąg Handlowych i KPiR podmiotów należących do grupy Saveinvest (sp. z o.o. , sp. k., sp.j., j.d.g. ) w branży gruntów rolnych i budowlanych
  2. Prowadzenie magazynu nieruchomości gruntowych - działek rolnych i budowlanych
  3. Prowadzenie spraw kadrowych, w tym rozliczanie pracowników
  4. Przygotowanie płatności, kontrola i windykacja należności
  5. Przygotowywanie oraz archiwizowanie umów sprzedaży nieruchomości i aktów notarialnych
  6. Sporządzanie dokumentacji firmowej np. uchwał, zgromadzeń, wniosków do krs, sprawozdań, umów o pracę, etc

 

WYMAGANIA:

  1. Doskonała znajomość zasad prowadzenia Ksiąg Handlowych i KPiR
  2. Minimum 8 lat doświadczenia na stanowisku księgowego/księgowej
  3. Co najmniej 5 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu Ksiąg Handlowych i KPiR
  4. Znajomość aktualnych przepisów VAT, RODO, PIT, CIT, związanych z działkami rolnymi i budowlanymi oraz prowadzeniem księgowości dla spółek jawnych, z o.o., komandytowych, j.d.g.
  5. Mile widziana obsługa Enova.
  6. Bardzo dobra znajomość Windows, Excela i Worda
  7. Bardzo dobra organizacja dokumentów i zarządzanie czasem pracy
  8. Samodzielne rozwiązywanie problemów, poczucie odpowiedzialności i uczciwość

 

SAVEINVEST - OFERUJEMY:

  1. Umowę cywilno-prawną o współpracę z dynamicznie rozwijającą się firmą
  2. Pracę w dobrze wyposażonym biurze w centrum Krakowa (k. Kina Kijów)
  3. Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę w młodym zespole specjalistów
  4. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  5. Ciekawe wyzwania w jednej z najbardziej dochodowych branż (nieruchomości)
  6. Pełne wsparcie przy realizacji swoich pomysłów
  7. Telefon i iPad do własnej dyspozycji

 

SAVEINVEST - co zyskujesz pracując z nami:

  1. Stabilne zatrudnienie
  2. Program mający na celu zabezpieczenie emerytalne w postaci nieruchomości gruntowych (min. 2 lata pracy)
  3. Szkolenia wewnętrzne oraz budżet na szkolenia zewnętrzne.
  4. Wysokiej jakości narzędzia pracy.
  5. Kawę w nieograniczonych ilościach... ;)

 

CV wraz z LISTEM MOTYWACYJNYM proszę wysłać klikając w przycisk "Aplikuj".

 

Prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

 

UWAGA!

Będziemy kontaktować się TYLKO z wybranymi osobami.

Prezentacja firmy

Saveinvest Sp. z o.o. jest polską firmą, działającą na rynku nieruchomości gruntowych. Grupa... Saveinvest jest właścicielem wszystkich oferowanych nieruchomości, które kupuje za własny kapitał. Nabywając grunty nie posiłkuje się kredytami lub pożyczkami bankowymi. Główną ofertą firmy dla klientów indywidualnych stanowią atrakcyjne działki rolne, rekreacyjne i budowlane, a dla inwestorów rozwiązanie inwestycyjne „Grunt To Zysk“.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Finanse
do góry