Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/06/2021.

Samodzielna Księgowa

Tychy, śląskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Samodzielne prowadzenie Ksiąg Rachunkowych klientów biura,
  • Księgowanie dokumentów finansowych,
  • Przygotowywanie deklaracji CIT i VAT,
  • Samodzielne przygotowanie bilansu, RZiS oraz sprawozdania finansowego,
  • Sporządzanie deklaracji do NBP oraz raportów do GUS,
  • Współpraca z Urzędem Skarbowym,
  • Wykonywanie innych księgowych obowiązków.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego kierunkowego (księgowość, finanse, zarządzanie),
  • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku lub w dziale księgowości,
  • Znajomości zasad księgowania według aktualnych przepisów, podatków,
  • Biegłej obsługi komputera (pakiet Office, program Insert lub inny finansowo-księgowy),
  • Samodzielności, zaangażowania, zorganizowania.

 

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Wynagrodzenie w wysokości 6.000 - 7.000 brutto,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Stabilną pracę w renomowanej firmie w przyjaznym zespole,
  • Odpowiednie wdrożenie do pracy.

 

Wymagania

Dla naszego Klienta – dynamicznie rozwijającej się Kancelarii Rachunkowej, mającej stabilną pozycję rynkową, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry