W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Samodzielny Księgowy (nieruchomości)
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego łódzkiego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko Samodzielnej Księgowej / Samodzielnego Ksiegowego.
Do przykładowych zadań Samodzielnego Księgowego należeć będzie m.in.:
-Bieżąca kontrola merytoryczna i rachunkowa dokumentów księgowych:
-Prowadzenie księgowości kilku spółek firmy (branża nieruchomości);
-Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych i regulowanie zobowiązań;
-Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych;
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi;
-Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów;
-Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
-Inne obowiązki związane z szeroko rozumianymi kwestami księgowymi oraz bieżącą obsługą finansową i podatkową.
Wymagania:
-Doświadczenie na stanowisku Księgowej/Księgowego;
-Wykształcenie wyższe kierunkowe (w obszarze finansów, ekonomii, rachunkowości) bądź kursy w SKwP;
-Znajomość aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości i podatków;
-Biegłość o obsłudze komputera oraz pakietu MS Office;
-Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
-Nastawienie na współpracę i poszukiwanie rozwiązań;
-Proaktywność w działaniu oraz zaangażowanie.
Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Doświadczenie w nieruchomościach będzie dodatkowym atutem.
Korzyści:
-Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bądź B2B);
-Praca w nowoczesnym biurze w centrum Łodzi;
-Wdrożenie w zakres obowiązków z biura;
-Możliwa praca w trybie hybrydowym oraz stacjonarnym;
-Benefity pozapłacowe m.in. opieka medyczna.
Podane widełki płacowe wynikają z naszych obserwacji obecnej sytuacji na lokalnym rynku. Finalnie będą zależeć od dotychczasowego doświadczenia kandydata, praktycznej wiedzy, poziomu znajomości języka i narzędzi oraz przebiegu rozmowy rekrutacyjnej.