Ustawienia powiadomienia o ofertach zostały zapisane.
Twoje powiadomienie o ofertach pracy zostało utworzone poprawnie. Pamiętaj, że aby zacząć otrzymywać job alert, musisz najpierw potwierdzić rejestrację w serwisie, którą przesłaliśmy na Twój adres email..
Adres e-mail powinien mieć następujący format name@example.com.
Podany adres e-mail już istnieje. .
Posiadasz maksymalną liczbę powiadomień. Zobacz aktualny stan i wprowadź ewentualne modyfikacje.
Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/01/2021.
Twoja następna firma Naszym klientem jest firma z branży meblowej, prowadząca sprzedaż w kanale B2B oraz B2C.
Twoje następne stanowisko Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za optymalizację rentowności sklepu i procesu sprzedaży. Do zadań należeć będzie również prowadzenie różnego typu analiz (konkurencji, opini klientów, konwersji), prowadzenie całego zespołu sprzedażowego w tym bezpośrednia praca z menedżerami liniowymi, dbanie o ich rozwój i szkolenie.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces? Do aplikowania zapraszamy osoby posiadające doświadczenie w analogicznej rolii, w branży retail. Doświadczone w prowadzeniu zespołów sprzedażowych liczących kilkadziesiąt osób. Poszukujemy osób nastawionych na rozwój, dla których praca to również pasja. Bardzo ważne będą dla nas wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwartość na zmiany oraz biznesowa postawa. Niezbędna na tym stanowisku będzie znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Co zyskujesz? Nasz Klient oferuje umowę o pracę, stabilne zatrudnienie oraz możliwość doskonalenia umiejętności i pakiet benefitów pozapłacowych.
Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami
Prezentacja firmy
Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,...sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD. Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań. Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy. Rozwiń
Informacje dodatkowe
Ostatnia aktualizacja:
14/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
,
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
,
Praca Obsługa klienta
Otrzymuj podobne oferty pracy na ekranie swojego urządzenia
Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.
W serwisie www.infopraca.pl korzystamy z plików cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. W każdej chwili można zrezygnować z ich obsługi, zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje są dostępne w Polityce prywatności ››