Opis stanowiska pracy
Sales Manager for Scandinavian Market
Polska
NR REF.: 1176280
For our client we are currently looking for a person for the position of Inside Sales Manager for Scandinavian Market.
Your responsibilities:
- Developing business within Swedish and Finnish Ensure growth on Swedish and Finnish markets
- Maintain and establish relations with new an key clients
- Ensure quality through the sales process and aftermarket sales process
- Accountable for reaching the sales results defined by the Leaders
- Being an expert of products from Company offer
- Attend trade shows and similar events
- Taking over additional tasks in related or other projects (when necessary)
- Reporting via CRM system
Desired/additional skills and experiences:
- Min. 5 years of experience from sales (ideal within the chemical industry - coating)
- Degree in chemistry, economy or similar
- Proven experience in business development
- Excellent communications and negotiations skills in Swedish, English (possibly Finnish)
- Experience in contract negotiation
Our Client offers:
- Attractive salary
- Intensive training program
- Work in an international organisation
- Possibility to work in a hybrid system
- Other benefits
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/06/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta