Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/02/2020.

Sales Director

Kraków, małopolskie

drEryk

Opis stanowiska pracy

Tworzymy produkty dla branży medycznej. Szukamy szefa zespołu sprzedającego aplikację w modelu SaaS, z której korzysta już kilka tysięcy użytkowników w Polsce oraz systemy medyczne umożliwiające m. in. wgląd w dokumentację medyczną czy zdalną rehabilitację i opiekę.

Lubisz pracę z Klientami i Partnerami? Masz doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą poparte sukcesami? Umiesz obserwować trendy, analizować dane i wyciągać wnioski?

Aplikuj do nas!

 

ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNA/Y:

  • Zarządzanie sprzedażą produktów w różnych kanałach sprzedaży;
  • Udział w tworzeniu strategii sprzedaży i marketingu, a następnie ich realizacja;
  • Tworzenie planów sprzedażowych oraz nadzór i odpowiedzialność za ich realizację;
  • Zarządzanie podległym zespołem pracowników, motywowanie, planowanie, wyznaczanie celów, nadzór na realizacją zadań, a także dbałość o standardy pracy;
  • Odpowiedzialność za proces negocjacji, przygotowywania ofert i prezentacji oraz spotkań z potencjalnymi Klientami;
  • Raportowanie wyników oraz realizacji założeń przyjętej strategii handlowej;
  • Bieżące monitorowanie efektywności sprzedaży i zespołu oraz działań związanych z utrzymaniem Klienta;
  • Analiza rynku i identyfikowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży/nowych kanałów sprzedaży oraz działań konkurencji;
  • Inicjowanie nowych projektów handlowych, mających na celu rozwój sprzedaży oraz nadzór i wspieranie ich realizacji;
  • Wdrażanie nowych produktów, kanałów dystrybucji;
  • Reprezentowanie Działu Sprzedaży w kontaktach z Klientami, Partnerami i Kadrą Zarządzającą;
  • Zapewnienie efektywnej struktury zatrudnienia w obszarze sprzedaży;
  • Ścisła współpraca z Zarządem.

 

OCZEKIWANE UMIEJĘTNOŚCI:

  • Co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą, popartego sukcesami;
  • Doświadczenie w zarządzaniu różnymi kanałami sprzedaży;
  • Wysoki poziom kompetencji w zarządzaniu zespołem;
  • Umiejętność planowania i zarządzania procesami sprzedażowymi;
  • Umiejętność podejmowania decyzji i konsekwencja w działaniu;
  • Myślenie strategiczne - nastawienie na biznes i cel;
  • Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków;
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne;
  • Otwartość na częste wyjazdy.

 

CO W ZAMIAN:

  • Elastyczne godziny pracy;
  • Opiekę medyczną (LuxMed) oraz karnet Benefit Multisport;
  • Naukę języka angielskiego w biurze z native speaker’em;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (podstawa + bonus zależny od wyników);
  • Samochód służbowy.

Prezentacja firmy

Tworzymy produkty dla branży medycznej.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry