W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
S&OP Project Coordinator
Miejsce pracy: ŁódźTwoje zadania:
- Przeprowadzanie średnioterminowego i długoterminowego planowania wydajności zakładu produkcyjnego
- Comiesięczne działania związane z planowaniem sprzedaży i operacji wiodących
- Współpraca z działem planowania popytu i planowania produkcji przy różnych działaniach mających na celu optymalizację łańcucha dostaw.
- Wspieranie inicjatyw planowania sprzedaży i operacji (S&OP) w celu optymalizacji wskaźników produkcji i wydajności
- Analiza danych KPI w celu identyfikacji trendów, obszarów wymagających poprawy
- Zarządzanie niewielkim zespołem projektowym oraz zespołem Master Data podczas różnych projektów usprawniających IT (wdrażanie nowych narzędzi)
Czego oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego kierunkowego
- Doświadczenia na stanowisku kierownika lub koordynatora w dziale planowania firmy produkcyjnej
- Doświadczenia w zarządzaniu planowaniem średnio- i długoterminowym, modelami S&OP,
- Praktycznej wiedzy w zakresie zarządzania popytem
- Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego
- Doświadczenia w SAP będzie dodatkowym atutem
- Otwartości na rozwój i poszerzanie swoich kompetencji
- Proaktywnego podejścia, poszukiwania nowych rozwiązań i ich wdrażania
- Wysokich kompetencji interpersonalnych
Benefity:
- Opieka medyczna;
- System multikafeteryjny;
- Ubezpieczenie na życie;
- PPE opłacane przez pracodawcę
- Bony na święta
- Bonus roczny
- Elastyczne godziny pracy
- Praca HO - 5 dni w miesiącu
- Możliwość podnoszenia swoich umiejętności oraz kompetencji poprzez udział w szkoleniach
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku 'Aplikuj teraz' i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.
Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search