Opis stanowiska pracy
RTR Team Leader
Kraków
NR REF.: 1194385
Dołącz do zespołu finansowego naszego klienta jako lider obszaru księgowań i raportowania. Szukamy osoby z doświadczeniem w finansach i zarządzaniu zespołem, która będzie odpowiedzialna za koordynację kluczowych procesów finansowych, wspieranie audytów oraz wdrażanie usprawnień operacyjnych.To rola, w której możesz realnie wpływać na jakość i efektywność procesów finansowych w międzynarodowym środowisku.
Twoje zadania:- Koordynacja zamknięcia miesiąca zgodnie z obowiązującymi procedurami i harmonogramem.
- Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za księgowania i raportowanie – mentoring, rozwój i wsparcie pracowników.
- Usprawnianie procesów i wdrażanie najlepszych praktyk w obszarze finansów.
- Współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Bliska współpraca z liderami finansowymi i innymi działami w organizacji.
- Analiza danych finansowych i przygotowywanie rekomendacji wspierających decyzje biznesowe.
- Udział w projektach związanych z rozwojem systemów i narzędzi finansowych.
- Budowanie zaangażowanego i zmotywowanego zespołu.
Wymagania:- doświadczenia w finansach i księgowości, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym.
- Znajomość procesów Record to Report oraz zasad rachunkowości i sprawozdawczości finansowej.
- Bardzo dobra znajomość SAP i Excela.
- Umiejętność skutecznego zarządzania zespołem i komunikacji.
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją i zarządzania wieloma zadaniami.
- Zdolności analityczne, dokładność i proaktywne podejście do wyzwań.
- Doświadczenie w zakresie zgodności z SOX oraz optymalizacji procesów.
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość lub pokrewne).
Co oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Roczny bonus uzależniony od wyników.
- Elastyczny model pracy hybrydowej.
- Dostęp do nowoczesnej platformy benefitowej (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na zakupy, kursy online).
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie w rozwoju kompetencji.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/08/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BPO / outsourcing