Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/07/2020.

Opis stanowiska pracy

On this position you will be managing a team of up to 30 GL accountants responsible for accounting activities for various entites im EMEA region.

Client Details

Our Client is an international company located in city center of Poznan.

Description

  • Leading a team of General Ledger Accountants, coaching and mentoring,
  • Ensuring compliance with company policies, relevant accounting requirements, internal controls
  • Managing processes including General Ledger and Financial Reporting,
  • Ensuring timely and accurate processing of all GL transactions,
  • Providing technical support to team members as required,
  • Monitoring and developing teamwork through regular planning, communication and performance reviews (KPI/SLA),
  • Identifying, implementing improvements in the General Ledger process,
  • Closely cooperating with Internal clients, Other SSC Teams and support functions,
  • Supporting internal and external audits,
  • Creating an environment based on trust, open communication, creative thinking, and cohesive teamwork

Profile

  • FLUENT spoken & written English is a must,
  • Sound understanding of accounting principles is a must
  • Experience as a Team Leader in financial business environment is a must
  • Sound people management skills
  • Good MS Excel skills
  • Ability to work to a high level of accuracy and consistency
  • Ability to work within tight operational deadlines and priorities
  • Analytical skills
  • Cooperation skills-oriented on result and customer needs

Job Offer

  • Highly professional, multinational and dynamic environment
  • Great work environment & friendly working atmosphere
  • Opportunity to demonstrate your own initiatives
  • Possibility to develop accounting competencies
  • Competitive benefits package

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry