Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/11/2019.

Opis stanowiska pracy

What you’ ll do:

  • You’ll oversee the process execution and compliance of all record to report processes, which includes Month End Closure, Balance Sheet Account Reconciliation, Trial Statement Review, Balance Sheet Review and Journal Vouchers.
  • You’ll be the IFRS expert safeguarding the compliance with accounting standards and regulations (Company Accounting Principles, IFRS, local regulations, directives).
  • You’ll execute internal controls related to your domain in a timely and accurate manner.
  • You’ll support audits with documentation and process descriptions a.o.
  • You’ll monitor the performance of our service provider who is performing the transactional activities.
  • You’ll manage and optimize the processes end-to-end, while being the linking pin with the other finance processes (PTP and OTC) and working closely with the Financial Controller
  • You’ll be the expert in problem solving, understanding root causes of issues, implementing countermeasures and embedding the new way of working;

What you’ll need:

  • You have a Master’s degree in Business Economics, Finance and/or Accounting, Business administration.
  • You have at least 3 years of accounting experience.
  • Experience in a shared service and with monitoring a provider would be an asset.
  • You have potentially experience with continuous improvement methodologies (Lean).
  • You are speaking fluently English.
  • You are able to analyze the total balance sheet / General Ledger and raise proposals to improve the process.
  • You have ERP knowledge

What you’ll get in return:

  • You’ll work with top technology partners, learn new skills and grow your career.
  • Your work will make a huge - and high-tech - impact.
  • A ccompetitive package of benefits 
  • A good salary, bonuses, flexible working hours
  • Connected and ergonomic office, 
  • Holiday, pension scheme, 
  • Career development opportunities and family-friendly employment policies.


Please enclose your resume in English with the application.


Permanent employment offer


Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse
do góry