Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/02/2019.

Risk and Healthcare Administrator

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Risk and Healthcare Administrator
Kraków
NR REF.: 1116027

KRAKÓW

Dla naszego klienta - amerykańskiej korporacji świadcząca usługi w zakresie doradztwa i outsourcingu w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim poszukujemy kandydatów, którzy chcieliby dołączyć do firmy zlokalizowanej na Zabłociu.

Risk & Healthcare Administrator

Do Twoich zadań będzie należeć:
  • Wsparcie klientów zewnętrznych w zorientowaniu się w świadczeniach pozapłacowych pracowników
  • Kontakt z klientem zewnętrznym
  • Sprawdzanie, weryfikowanie oraz porównywanie danych od klientów
  • Zbieranie odpowiednich danych oraz analizowanie ich w Excelu

Wymagania:
  • Język angielski na poziomie C1
  • Znajomość programów: Excel oraz PowerPoint
  • Analityczne podejście do pracy
  • Chęć pracy w dynamicznym środowisku

Co zyskujesz?
  • Interesujący pakiet benefitów i atrakcyjne wynagrodzenie proporcjonalne do doświadczenia
  • Intensywny rozwój kariery w środowisku międzynarodowym
  • Pracę w amerykańskiej korporacji
  • Możliwość pracy na Home office

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w języku angielskim.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry