Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/06/2021.

Opis stanowiska pracy

Stanowisko dla osoby, która chciałaby raportować dane według standardów IFRS i zarządzać niewielkim zespołem analityków. Miejsce pracy Kraków.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest firma oferująca usługi z branży medycznej specjalizująca się radioterapii. Lokalizacja pracy - Kraków.

Opis stanowiska

  • Bieżące prowadzenie i nadzór nad procesami finansowo-administracyjnymi zgodnie wymaganiami powszechnie obowiązujących przepisów.
  • Zarządzanie 3 osobowym zespołem.
  • Wsparcie zespołu zarządzającego przedsiębiorstwem.
  • Sporządzanie sprawozdań statutowych i zgodnych z IFRS sprawozdań finansowych.
  • Współpraca zewnętrznym biurem rachunkowym.
  • Przeprowadzać analizy ad hoc i szczegółowe analizy wyników operacyjnych i finansowych centrum.
  • Wdrożenie oprogramowania księgowego/raportowego.
  • Przygotowanie budżetu,prognoz i planów.
  • Zarządzanie przepływami pieniężnymi.
  • Koordynacja zamknięcia miesiąca oraz przygotowanie pakietu raportowego do grupy.
  • Kontakt z audytorami,bankami.
  • Inicjowanie i realizacja projektów usprawniających.

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe w kierunkach związanych z ekonomią lub finansami.
  • Udokumentowane co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale finansowym bądź w firmie audytorskiej.
  • Znajomość międzynarodowych standardów rachunkowości(IFRS)
  • Umiejętności analitycznego myślenia.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (ustne i pisemne)
  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Bardzo dobre umiejętności menedżerskie.
  • Doświadczenie w międzynarodowym i dynamicznym środowisku.
  • Bardzo dobra znajomość rozwiązań IT ( MS Office)

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w przyjemnej atmosferze.
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Stabilna i długoterminowa współpraca.
  • Innowacyjne i ambitne projekty.
  • Swoboda działania w powierzonym zakresie.
  • Przyjazna atmosfera.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia
do góry