Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Regionalnego Przedstawiciela Handlowego. Osoba zatrudniona na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna za zarzadzanie sprzedażą w regionie woj. Małopolskiego, Podkarpackiego i Świętokrzyskiego.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest Globalna Grupa Technologiczna będąca światowym liderem przemysłowej technologii łączeniowej.

Opis stanowiska

Rozwój sprzedaży w przydzielonym regionie
Negocjacje warunków współpracy z Klientami
Dbanie o jakość relacji i budowanie długofalowej współpracy z Klientami
Identyfikacja i analiza czynników warunkujących wzrost sprzedaży
Czynne uczestnictwo w kreowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań
Koordynowanie procesu wdrażania nowych projektów
Przygotowywanie ofert, umów, raportów i prognoz sprzedażowych

Profil kandydata

Wykształcenie :

Wyższe techniczne preferowane kierunki : elektrotechnika, elektronika ( lub pokrewne ) , mechanika ( lub pokrewne )

Doświadczenie zawodowe:

Minimum 3 lata pracy na stanowisku inżyniera sprzedaży w firmie zajmującej się dystrybucją komponentów elektrycznych, elektronicznych lub mechanicznych bezpośrednio dla odbiorców przemysłowych .
Doświadczenie w międzynarodowych korporacjach mile widziane

Kompetencje zawodowe:

Szeroko rozumiane kompetencje sprzedażowe:
- bardzo silna orientacja na wynik
- umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
- umiejętności negocjacyjne
- wysokie umiejętności komunikacyjne
- łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- odporność na porażki
IT :

Biegła umiejętność posługiwania się pakietem MS Office , łatwość funkcjonowania w zdigitalizowanym środowisku sprzedaży ( CRM , SAP inne programy narzędziowe )

Orientacja na zagadnienia techniczne :
- umiejętność analizy technicznej rozwiązań przemysłowych
- doświadczenie w sprzedaży rozwiązań oraz aplikacji przemysłowych
- umiejętność używania parametrów technicznych urządzenia jako argumentu sprzedażowego

Oferujemy

Atrakcyjne wynagrodzenie

Home Office

Samochód Służbowy

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry