Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/08/2021.

Regionalny Kierownik Sprzedaży Aktywnej

Nowy Dwór Mazowiecki, Wyszków, Pułtusk, Ożarów Mazowiecki, Gostynin, Kozienice, Błonie, Mszczonów, mazowieckie

GTI Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie handlowców w zakresie pozyskiwania nowych klientów, realizowania sprzedaży i procesowania w systemach usług stacjonarnych i mobilnych;
  • Wdrażanie konsultantów do pracy, implementacja procesów i procedur;
  • Rekrutacja partnerów biznesowych oraz handlowców;
  • Praca w terenie z elementami coachingu;
  • Współpraca ze strukturami Orange Polska S.A.;
  • Praca na terenie województw: wielkopolskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, pomorskie, zachodniopomorskie

Nasze wymagania

  • Wysokie zdolności organizacyjne oraz umiejętność budowania autorytetu;
  • Doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych ;
  • Gotowość do pracy u klienta z podległym zespołem handlowym;
  • Umiejętność pracy pod presją wyznaczonych celów sprzedażowych;
  • Dyspozycyjność i gotowość do stałej pracy w terenie;
  • Niezbędna znajomość branży telekomunikacyjnej (stacjonarna i mobilna).

To oferujemy

  • Motywacyjny system wynagradzania, czyli gwarantowana podstawa + premia;
  • Pracę/współpracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku telekomunikacyjnym;
  • Niezbędne narzędzia do pracy (samochód, komputer, telefon);
  • Benefity (karta medyczna Lux-Med, karta Multisport, ubezpieczenie na życie AXA)
  • Bardzo przyjazną atmosferę pracy z HQ i partnerami biznesowymi;
  • Praca bezpośrednio z przełożonym Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu.

Prezentacja firmy

Firma GTI Sp. z o.o. powstała w 1992r. Naszą główną działalnością jest sprzedaż szeroko... pojętych usług multimedialnych, we współpracy z operatorem Orange Polska S.A. Obecna sieć sprzedaży obejmuje 207 salonów Orange oraz 25 biur sprzedaży do biznesu. Spółka kompleksowo obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak również biznesowych.
Nasz sukces opieramy na trwałych fundamentach jakimi są: wieloletnie doświadczenie, zaangażowana kadra oraz zrównoważona strategia rozwoju, dzięki której sukcesywnie realizujemy założone cele. Wyznaczona misja firmy odnosi się do profesjonalnej obsługi Klienta i dbałości o jakość świadczonych usług.

Swoją wiarygodność oraz wizerunek opieramy na ponad dwudziestoletnim doświadczeniu w realizacji potrzeb naszych Klientów. Filarami wyznawanych wartości przez nasz zespół są: zaangażowanie, uczciwość, kreatywność oraz dbałość o ciągły rozwój. Realizujemy świadomą politykę personalną i konsekwentnie dążymy do kreowania coraz lepszych rozwiązań biznesowych w relacjach z naszymi Partnerami.

W firmie bezpośrednio zatrudniamy ponad 600 pracowników, a z kolejnymi 580 współpracujemy w ramach umów partnerskich. Skala prowadzonego biznesu czyni z nas duże przedsiębiorstwo, jednak jako firma zachowaliśmy atrybuty małej rodzinnej firmy – elastyczność i koleżeńską atmosferę.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry