#

Regional Delivery Lead for Record-to-Report

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Regional Delivery Lead for Record-to-Report

Miejsce pracy: Poznań
4-7-68129-1

For our Client, the international company from SSC sector, we are currently looking for candidates for the position of
Regional Delivery Lead for Record-to-Report

Role overview

Regional Delivery Lead for Record to Report (RtR) role located in Poznan will be accountable for ensuring smooth operations of RtR activities in our Carlsberg Shared Service (CSS).

The role is at Director level, will report to the Vice President of Finance Operations and will be part of the CSS Management Team in SSC Poznań, setting and driving the strategy.


What you’ll be doing:
- leadership responsibility for 7 people Managers and managing the team to high quality service levels
- taking timely action to coach, develop and train direct reports in order to improve their performance
- being responsible for operational performance within the regional RtR remit and delivering high quality transactions and reporting on time and in full
- owning the E2E RtR processes, driving performance, productivity and efficiency through measuring, continuously improving and striving for the highest quality levels
- securing delivery of SSC (incl. outsourcing) services within the RtR area according to SLA/objectives/budget
- managing business continuity ensuring all policies and processes are completed, documented and updated
- working closely with Global Internal Control to ensure that controls performed by the team according to Internal control framework
- interaction with outsourcing provider on evaluating performance, any upscale/downscale matter and contractual discussions (if required);
- coordinating the external audit in SSC for countries and managing the relationship with BIG4 auditor
- managing stakeholder relationships to deliver excellent service within the RtR area
- developing the RtR processes by challenging the status quo, proposing changes and actively seeking opportunities for expanding the teams’ scope of responsibilities, in alignment with the Shared Service Center (SSC) agenda;
- setting and driving the SSC strategy with your peers in the SSC Management Team

Requirements:
- has 8+ years of leadership experience with the skills to coach and develop a team
- has 10-12 years of accounting experience and preferably holds a master’s degree in finance or accounting
- has worked and enjoys working in international environment, preferable in SSC
- is fluent in English, other languages (e.g. Polish, German, French) are a plus
- presents strong finance and process excellence knowledge; previous experience in Big4 would be an asset
- is analytically strong, really cares about the success of the business and their people and is ready to go ‘the extra mile’ to deliver and track the results
- quickly moves ideas to action, completes plans and projects with quality and speed and, in the process, drives the company’s agenda

Benefits:
- private health care, life insurance and MyBenefit system at your own disposal
- flexible working hours
- extra holiday and Christmas bonus every year
- annual bonus
- opportunity to be awarded with variety of company rewards
- access to online training platform
- online Wednesday sessions with interesting meetings and workshops
- exciting growth and development opportunities within the organization
- working in a passionate, international environment
- an excellent office location right in the heart of a vibrant city

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi