Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw administracyjnych zespól ds. administracyjnych

18-200 Wysokie Mazowieckie UL. Przechodnia 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi i organizuje pracę sekretariatu, zapewnia sprawną i profesjonalną obsługę administracyjno - biurową Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem
  • Prowadzi obsługę telefoniczną oraz obsługę poczty elektronicznej
  • Kompletuje i przedkłada do podpisu korespondencję Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii lub jego zastępcy
  • Obsługuje EZD
  • Prowadzi ewidencję ilościowo- wartościową wyposażenia sekretariatu, druków ścisłego zarachowania, rozlicza karty drogowe
  • Wystawia rozrachunki dla podmiotów nadzorowanych
  • Przyjmuje zgłoszenia padnięć zwierząt, zgłoszenia zawiadomień o planowanym uboju oraz prowadzi rejestry


Warunki pracy


  • Praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem.

  • Wyjazdy w celach służbowych.

  • Siedziba urzędu w budynku posiadającym schody.

  • Brak windy.

  • Narzędzia i materiały do pracy: samochód służbowy w celu wykonywania zadań, sprzęt biurowy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku administracja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji, na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Podstawowa znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania Inspekcji Weterynaryjnej
  • Umiejętność obsługi komputera w tym pakietów biurowych (Word, Excel)
  • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego takich jak drukarki, kopiarki, skaner, fax
  • Obsługa EZD
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej
  • Prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-01-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem
    ul; Przechodnia 4
    18-200 Wysokie Mazowieckie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/01/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi