Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw administracyjno-księgowych Zespół ds. finansowo-księgowych oraz ds. administracyjnych

39-400 Tarnobrzeg Konfederacji Dzikowskiej 20

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi ewidencję księgową, sporządza analizy i sprawozdania w zakresie budżetu zadaniowego.
  • Przygotowuje dane i sporządza sprawozdania dotyczące kosztów poniesionych na realizację programów zwalczania i monitorowania chorób zakaźnych zwierząt.
  • Weryfikuje, dekretuje i księguje dokumenty księgowe.
  • Dokonuje płatności w systemie bankowości elektronicznej NBP.
  • Prowadzi sprawy związane z ZFŚS.
  • Obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR oraz systemy finansowo - księgowe.
  • Przygotowuje dane do sprawozdań budżetowych, finansowych, sprawozdań GUS.
  • Przygotowuje i sprawdza dokumentację z wykonywanych na rzecz Inspektoratu usług i zleceń.
  • Prowadzi sprawy pracownicze.
  • Współpracuje z Głównym Księgowym w sprawach finansowo - księgowych.
  • Wykonuje inne czynności wynikające z potrzeb bieżących.
  • Realizuje inne czynności zlecone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz Głównego Księgowego.


Warunki pracy

Budynek dwukondygnacyjny, bez windy. Podjazd dla osób niepełnsprawnych przy wejściu do budynku. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości budżetowej oraz 1 rok w obszarze spraw pracowniczych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Co najmniej podstawowa znajomość zasad księgowości budżetowej.
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Exel).
  • Znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości.
  • Znajomość ustawy o Finansach Publicznych.
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego.
  • Umiejętność zastosowania w praktyce zdobytego doświadczenia.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu
    ul. Konfederacji Dzikowskiej 20
    39-400 Tarnobrzeg

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/04/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi