Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2017.

Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
ul. Franklina Roosevelta 1,2
70-525 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych.
  • Wykonywanie środka karnego przepadku, orzeczeń w sprawie likwidacji niepodjętego depozytu.
  • Sporządzanie i kierowanie, za pośrednictwem biura łącznikowego, wniosków do państw członkowskich i trzecich w celu wzajemnej pomocy przy dochodzeniu podatków, należności celnych.


Warunki pracy

Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe.
Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie.
Oświetlenie sztuczne i naturalne.
Praca na trzecim piętrze.
Winda.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi, co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania religijne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku wynosi 3016,88 zł brutto.
Wyżej wymienione wynagrodzenie nie zawiera kwoty dodatku za wysługę lat.
Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane.
Życiorys/CV, list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Oświadczenia muszą być zgodne z obowiązującymi wzorami zamieszczonymi na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w zakładce wzory oświadczeń.
Kandydaci/ kandydatki spełniający/e wymagania zostaną poinformowani/e telefonicznie lub drogą e-mailową o terminie postępowania rekrutacyjnego, dodatkowo lista osób zakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru wraz z terminami ich realizacji zostanie opublikowana na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w zakładce wyniki naborów. Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM i BIP IAS Szczecin. Planowany termin realizacji to listopad 2017 r.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91-48-03-780.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów postępowania egzekucyjnego i procedur administracyjnych.
  • Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa w praktyce.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
  • Komunikatywność.
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. - według załączonego wzoru).
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    13/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja państwowa
    do góry