Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w Siemianowicach ŚląskichKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referentKomenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
ul. Jana Pawła II 16
41-100 Siemianowice Śląskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przyjmuje, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływającą do wydziału oraz ją wydaje w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.
- Odręczna lub komputerowa ewidencja pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z wydziału w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych.
- Archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników wydziału i przekazuje je do składnicy akt.
- Kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu naczelnikowi i jego zastępcy oraz rozdziela je po dokonaniu dekretacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Redaguje pisma i udziela odpowiedzi w celu wsparcia bieżącej pracy.
Warunki pracyPraca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor komputerowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Praca głównie siedząca, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Stanowisko pracy w Wydziale Kryminalnym usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - winda do parteru, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.121 zł miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Dodatkowe informację można uzyskać pod numerem telefonu (32) 3596218 lub 219
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy administracyjno -biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- operatywność
- umiejętność organizowania pracy własnej
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne"
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu