Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent do spraw Zespołu ds. Kadr i Szkolenia i Prezydialnego Komendy Powiatowej Policji w Sępólnie Krajeńskim 89-400 Sępólno Krajeńskie ul. Kościuszki 8
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji jawnej w jednostce.
- Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Sępólnie Krajeńskim
- Sprawowanie nadzoru nad komendancką pocztą
- Prowadzenie rejestrów, dzienników, książek, wykazów itp. wynikających z przepisów oraz poleceń przełożonych
- Ewidencjonowanie i aktualizowanie przepisów wewnętrznych oraz zapoznanie z nimi zgodnie z dekretacją przełożonego.
- Przygotowywanie dokumentów do przekazania do Składnicy Akt.
- Prowadzenie terminarzu Komendanta Powiatowego Policji w Sępólnie Krajeńskim i jego zastępcy.
- Zapewnienie prawidłowego obiegu poczty specjalnej i elektronicznej w jednostce.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym, nie przekraczająca połowy dobowego czasu pracy, nie związana z wysiłkiem fizycznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy typu faks, kserokopiarka, materiały biurowe. Bariery architektoniczne: praca na pierwszym piętrze, brak windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak dostosowanych toalet, drzwi wejściowe i wewnętrzne o nieodpowiedniej szerokości. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - biegła umiejętność obsługi komputera,
- komunikatywność,
- nieposzlakowana opinia i gotowość poddania się procedurze postępowania sprawdzającego,
- umiejętność dobrej organizacji pracy i samodyscyplina,
- wysoka kultura osobista,
- odporność na stres,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632, 1222),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2025-09-08
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim
ul. T. Kościuszki 8
89-400 Sępólno Krajeńskie