Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sępólnie KrajeńskimPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent do spraw finansowo-księgowych Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sępólnie Kraj.
Dział finansowo-księgowyPowiatowy Inspektorat Weterynarii
89-400 Sępólno Kraj.
ul. Kościuszki 17
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- ewidencja dochodów budżetowych;
- bieżące dekretowanie dokumentów księgowych;
- ewidencja wydatków z podziałem na środki jednostki i funduszu epizodycznego;
- uzgodnienia obrotów i sald kont pomocniczych z kontami i zapisami na kontach księgi głównej na koniec każdego miesiąca;
- przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty;
- bieżące wprowadzania dokumentów do systemu księgowego;
- terminowe, zgodne z przepisami sporządzanie na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej sprawozdań finansowych.
Warunki pracy* praca w siedzibie inspektoratu oraz w terenie powiatu sępoleńskiego ,
* praca przy komputerze,
* warunki pracy bardzo dobre,
* nowe pomieszczenia biurowe, komputery i urządzenia powielające,
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Powiatowy Lekarz Weterynarii skontaktuje się tylko z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na oferowanym stanowisku.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.
List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
Oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (52) 3881225.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie o specjalności finanse i rachunkowość
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w służbach finansowo-księgowych sfery budżetowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość zagadnienień z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości;
- znajomość zasad księgowości
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-05-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu