Opis stanowiska pracy
Archiwum Państwowe w PrzemyśluDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referentArchiwum Państwowe
ul. Lelewela 4
37-700 Przemyśl
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- obsługa sekretariatu w zakresie przyjmowania, rozdziału i rejestracji korespondencji, (wysyłanie korespondencji i przesyłek zgodnie z instrukcją kancelaryjną)
- znajomość zasad prowadzenia kancelarii instytucji za pomocą elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją
- obsługa poczty elektronicznej i platformy e-puap
- przygotowanie i obsługa organizacyjna spotkań dyrektora z klientami, udzielanie informacji osobiście i telefonicznie
- obsługa organizacyjna narad zwoływanych przez dyrektora, protokołowanie tych narad.
- prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg i wniosków wpływających do Archiwum, przekazywanie ich do załatwienia właściwym komórkom organizacyjnym
- prowadzenie rejestru protokołów kontroli zewnętrznych
- obsługa archiwum zakładowego
Warunki pracyPraca biurowa wymagająca odporności na stres w kontaktach z klientami, stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze z dostępem do pomieszczeń sanitarnych. Budynek wyposażony jest w dźwigi osobowe z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, w którym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia i nazwy stanowiska podanego w ogłoszeniu, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
-analiza ofert spełniających wymagania formalne,
-rozmowa kwalifikacyjna bądź test ze sprawdzianem wiedzy/umiejętności.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjne zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 2100,00 zł. brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę (od 5% po pięciu latach pracy do 20% po dwudziestu i więcej latach pracy).
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt pod nr. tel. 16 670 35 38 w. 120
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ogólnokształcące
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
stażu pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków w administracji publicznej.
pozostałe wymagania niezbędne:- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office i systemów informatycznych e-puap, ezd, e-dok
- znajomość zasad organizacji funkcjonowania archiwum zakładowego
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- wiedza na temat funkcjonowania archiwum państwowego
- rzetelność, kultura osobista, dyskrecja
- umiejętność komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów
- nieposzlakowana opinia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- sumienność, staranność, komunikatywność.
- umiejętność pracy w zespole.
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-08-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu