Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Przemyślu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Archiwum Państwowe
ul. Lelewela 4
37-700 Przemyśl

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretariatu w zakresie przyjmowania, rozdziału i rejestracji korespondencji, (wysyłanie korespondencji i przesyłek zgodnie z instrukcją kancelaryjną)
  • znajomość zasad prowadzenia kancelarii instytucji za pomocą elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją
  • obsługa poczty elektronicznej i platformy e-puap
  • przygotowanie i obsługa organizacyjna spotkań dyrektora z klientami, udzielanie informacji osobiście i telefonicznie
  • obsługa organizacyjna narad zwoływanych przez dyrektora, protokołowanie tych narad.
  • prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg i wniosków wpływających do Archiwum, przekazywanie ich do załatwienia właściwym komórkom organizacyjnym
  • prowadzenie rejestru protokołów kontroli zewnętrznych
  • obsługa archiwum zakładowego


Warunki pracy

Praca biurowa wymagająca odporności na stres w kontaktach z klientami, stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze z dostępem do pomieszczeń sanitarnych. Budynek wyposażony jest w dźwigi osobowe z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, w którym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia i nazwy stanowiska podanego w ogłoszeniu, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
-analiza ofert spełniających wymagania formalne,
-rozmowa kwalifikacyjna bądź test ze sprawdzianem wiedzy/umiejętności.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjne zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 2100,00 zł. brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę (od 5% po pięciu latach pracy do 20% po dwudziestu i więcej latach pracy).
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt pod nr. tel. 16 670 35 38 w. 120

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ogólnokształcące

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
stażu pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków w administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office i systemów informatycznych e-puap, ezd, e-dok
  • znajomość zasad organizacji funkcjonowania archiwum zakładowego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • wiedza na temat funkcjonowania archiwum państwowego
  • rzetelność, kultura osobista, dyskrecja
  • umiejętność komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów
  • nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • sumienność, staranność, komunikatywność.
  • umiejętność pracy w zespole.
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi