Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Data ogłoszenia: 5.05.2021r.

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji

Geodezyjnej i Kartograficznej

ul. Jackowskiego 18

60-509 Poznań

 

Oferta: GKG.GPK.1000.9.2021

Stanowisko: Referent

 

Opis stanowiska:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

  1. Pozyskiwanie materiałów do zasobu w drodze przekazania przez wykonawców prac geodezyjnych i prac kartograficznych rezultatów wykonanych prac geodezyjnych i prac kartograficznych.
  2. Ewidencjonowanie materiałów zasobu.
  3. Opatrywanie materiałów przyjętych do PZGiK stosownymi klauzulami.
  4. Przetwarzanie materiałów PZGiK do postaci elektronicznej.
  5. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych.
  6. Wyłączanie materiałów zasobu z PZGiK, brakowanie wyłączonych materiałów i przekazywanie wyłączonych materiałów zasobu do Archiwum Państwowego.
  7. Przyjmowanie i rejestracja zawiadomień (wraz z załącznikami) o zakończeniu prac geodezyjnych i prac kartograficznych i zawiadomień o przekazaniu wyników prac geodezyjnych.
  8. Zawiadamianie wykonawców prac geodezyjnych i prac kartograficznych o wyniku weryfikacji dokumentacji.
  9. Wydawanie wykonawcom prac geodezyjnych i prac kartograficznych negatywnie zweryfikowanej dokumentacji do uzupełnień i korekt.
  10. Przygotowywanie treści postanowień o odmowie wszczęcia postępowania w sprawie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych.

 

2. Zależność służbowa: Kierownik Zespołu Obsługi Zgłoszeń Prac Geodezyjnych.

 

3. Warunki pracy: praca w wymiarze pełnego etatu w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

 

4. Wymagania kwalifikacyjne obowiązkowe:

  1. Wykształcenie wyższe o profilu: geodezja i kartografia /lub pokrewne wyższe, a także średnie geodezyjne.
  2. Biegła znajomość obsługi komputera.
  3. Podstawowa znajomość przepisów z dziedziny geodezji i kartografii: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełnych praw publicznych.
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  6. Obywatelstwo polskie.
  7. Nieposzlakowana opinia.

 

5. Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe:

  1. Wskazany staż pracy w administracji geodezyjnej i kartograficznej lub w wykonawstwie geodezyjnym: minimum 1 rok przy wykształceniu wyższym oraz minimum 2 lata przy wykształceniu średnim.
  2. Wskazana podstawowa znajomość oprogramowania: SIP GEO-INFO, Ośrodek GEO-INFO.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia dla osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych): w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społeczne oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty

  1. CV.
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopia dokumentów poświadczająca wykształcenie.
  4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiej i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelskiego polskiego.

 

Uwaga:

  1. Kandydat może przedłożyć kserokopię innych dodatkowych dokumentów, które jego zdaniem świadczą o jego umiejętnościach np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.
  2. Kandydat może przedłożyć dodatkowo Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy w przyszłych procesach rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  3. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie, nie będą rozpatrywane. Dokumenty te zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty prosimy przesyłać na adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań (pokój nr 223), w terminie do dnia 17 maja 2021 r. – z powołaniem numeru oferty.

Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@podgik.powiat.poznan.pl (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia. X

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi