Opis stanowiska pracy


Wojskowa Komenda Uzupełnień w Poznaniu

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent Sekcji Administrowania Rezerwami

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Poznaniu
61-716 Poznań, ul. Rolna 51/53

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji wojskowej w systemie informatycznym
  • Aktualizacja wojskowych dokumentów osobistych
  • Sporządzanie zaświadczeń i pism informacyjnych na podstawie danych zawartych w ewidencji wojskowej
  • Digitalizacja kart ewidencyjnych
  • Przygotowywanie i przesyłanie oraz ewidencjonowanie sprawozdań statystycznych o posiadaczach środków transportowych i maszyn
  • Współpraca z urzędami administracji publicznej w zakresie przekazywania informacji, udostępniania dokumentów oraz udzielania pomocy służbom prowadzącym postępowania sprawdzające


Warunki pracy

praca powyżej 4 godzin przy komputerze, bariery architektoniczne

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Nabór będzie prowadzony w 3 etapach
Etap 1 - sprawdzenie aplikacji pod względem spełnienia wymagań formalnych
Osoby zakwalifikowane do 2 etapu zostaną poinformowane mailowo lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia kolejnych etapów naboru
Etap 2 - testy ze znajomości przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP i ustawy o ochronie informacji niejawnych
Etap 3 - rozmowa kwalifikacyjna
Przewidywane wynagrodzenie na stanowisku - 2775,00 zł.
Planowany termin zatrudnienia - 27 maja 2019 r.
Osoba prowadząca nabór - Piotr Sutryk tel. 261573469

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość zasad pracy sztabowo-biurowej w resorcie Obrony Narodowej
  • Samodzielność i dyspozycyjność
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Ofice
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji o klauzuli POUFNE lub oświadczenie o zgodzie na poddanie się procedurze sprawdzającej określonej w ustawie o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Znajomość obsługi i wykorzystania w praktyce programów bazodanowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzjącej określonej w ustawie o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi