Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie opolskim

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw organizacyjno-administracyjnych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie opolskim

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie opolskim
ul. Firmowa 1; 45-594 Opole, III piętro


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. obsługa administracyjno-biurowa inspektoratu
  • 2. prowadzenie ewidencji i rejestrów, wymaganych przepisami prawa i wewnętrznymi aktami wydanymi przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • 3. przyjmowanie klientów inspektoratu
  • 4. prowadzenie gospodarki zaopatrzeniowej inspektoratu oraz spraw z zakresu zamówień publicznych
  • 5. przygotowywanie i terminowe wysyłanie do Urzędu Statystycznego sprawozdań i informacji statystycznych
  • 6. uczestniczenie w czynnościach kontrolnych terenowych i sporządzanie protokołów, notatek służbowych
  • 7. przygotowywanie projektów decyzji, postanowień administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • 8. opracowywanie wniosków i zaleceń pokontrolnych
  • 9. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych i budowli
  • 10. wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • 11. dokonywanie kontroli istniejących obiektów budowlanych, obejmujących głównie ocenę ich stanu technicznego oraz ocenę zgodności użytkowania z przeznaczeniem, warunkami pozwoleń i instrukcjami eksploatacyjnymi
  • 12. udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrof budowlanych
  • 13. opracowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz ich egzekwowanie
  • 14. przyjmowanie skarg i wniosków, należyte i terminowe załatwianie skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielenie im wyjaśnień
  • 15. przeprowadzanie kontroli budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonywania z pozwoleniem na budowę, projektem budowlanym, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dot. bezp. ludzi i mienia


Warunki pracy

Praca biurowa (przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych jak komputer, ksero, faks, skaner, niszczarka). Bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi. Stres związany z obsługą klienta.
Warunki uciążliwe, szkodliwe bądź niebezpieczne nie występują.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
2. Wymiar etatu: Pełny etat
3. Rodzaj umowy: na czas określony
4. Liczba wakatów:1
5. Minimalne doświadczenie 5 miesięcy w administracji zespolonej
6. Minimalne wykształcenie: Wyższe inżynierskie
7. Branża / kategoria: Praca Administracja Publiczna
8. Proponowane wynagrodzenie: 2250,00 zł (brutto)


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe budowlane

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
co najmniej 5 miesięcy w administracji zespolonej


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane, ustawy o zamówieniach publicznych
  • Umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych i programów komputerowych niezbędnych do realizacji powierzonych zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • oświadczenie o posiadaniu Prawo jazdy kat. B
    • oświadczenie o znajomości przepisów: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane, ustawy o zamówieniach publicznych
    • oświadczenie o umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych i programów komputerowych niezbędnych do realizacji powierzonych zadań
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-17
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/07/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi