Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Nowej Soli

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Komenda Powiatowa Policji
ul. Północna 2
67-100 Nowa Sól

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych KPP i KP
  • gromadzenie i zabezpieczanie dokumentacji
  • ewidencjonowanie i porządkowanie zasobu archiwalnego
  • przeprowadzanie kwerend w zasobach archiwalnych
  • wykonywanie kserokopii dokumentów archiwalnych
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
  • szkolenie policjantów i pracowników w zakresie postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną


Warunki pracy

Praca o charakterze biurowym w wymiarze czasu pracy w godz. 07:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym związanym z pracą przy biurku i komputerze poniżej połowy dobowego czasu pracy, niekiedy dynamicznie podczas przemieszczania się po terenie budynku. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Wysiłek fizyczny. Budynek w pełni dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (odpowiednie podjazdy, windy, przystosowana toaleta)

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 2053,92 zł. brutto.
Umowa na zastępstwo na czas przebywania na urlopie wychowawczym pracownika.
Wymagania zawarte w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy.
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni drogą elektoniczną e-mail lub telefonicznie.
Oferty które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne, oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata/kandydatki. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty złożone przez kandydatów w ramach naboru nie podlegają zwrotowi.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu (68) 476 31 36.
List motywacyjny, życiorys (CV) oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku
  • umiejętność analizowania
  • umiejętność planowania i organizacji pracy
  • skrupulatność, rzetelność
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa, redagowanie pism
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad związanych z obiegiem dokumentów
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejetność obsługi komputera
  • kurs zakresu archiwizacji
  • poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi