Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw do spraw organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

91-202 Łódź ul. Warecka 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania
  • porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum
  • wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych
  • przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie
  • przewożenie i dostarczanie dokumentów oraz korespondencji do urzędów oraz do osób fizycznych
  • prowadzenie sprawozdawczości w części wskazanej przez Powiatowego Inspektora
  • zastępowanie stanowiska referenta ds.obsługi sekretariatu
  • uzupełnianie obowiazujacych rejestrów
  • inne prace zlecone przez Powiatowego Inspektora np. kserowanie akt dla sądów i innych organów


Warunki pracy

Siedziba urzędu znajduje się na II piętrze w budynku z podjazdem i z windą,  pokoje małe, dwu i trzyosobowe; korytarze wąskie, pomieszczenia higieniczno-sanitarne niedostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Archiwum składa się z dwóch oddzielnych pomieszczeń. Są one usytuowane na tej samej nieruchomości ale  w odrębnych budynkach, oddalonych od głównej siedziby: jeden ok.10m  drugi około 100m. Pomieszczenia archiwum są ogrzewane ale  stosunkowo chłodne w okresie zimowym. Praca przy sztucznym oświetleniu. Częste wyjścia/wyjazdy służbowe w granicach administracyjnych M. Łodzi polegające na rozwożeniu dokumentów oraz wysyłania korespondencji. Konieczność korzystania z komunikacji miejskiej. Stanowisko pracy wyposażone w komputer.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Dodatkowych informacji udziela: Elżbieta Krzepińska, referent ds. kadrowo-płacowych w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym, tel.: (42) 655 80 36 w. 16,


adres strony urzędu: www.pinb.lodz.pl



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dobra organizacja pracy
  • dokładność, samodzielność i sumienność
  • znajomość pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w w okresie od 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość komputera (program Microsoft Office oraz Excel)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r. kandydat/kandydatka nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    91-202 Łódź, ul. Warecka 3

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi