Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent do spraw rejestracji podatników w Dziale Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym Łódź-Górna 90-436 Łódź al. Kościuszki 83
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - udziela informacji, przyjmuje oraz weryfikuje pod względem formalnym i merytorycznym przyjętych, nadesłanych i przekazanych elektronicznie zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych w celu aktualizacji danych w Centralnym Rejestrze Podatników Krajowej Ewidencji Podatników (CRP KEP) oraz w pozostałych dostępnych rejestrach i aplikacjach;
- aktualizuje dane w systemie Poltax oraz wykreśla z ewidencji podatników, podmioty, dla których stał się właściwy inny organ podatkowy, na podstawie nadesłanych przez ten organ informacji o zaewidencjonowaniu podmiotu w celu zapewnienia aktualnej i kompletnej bazy danych;
- analizuje dane zarejestrowanych podatników oraz informacje uzyskane z innych komórek organizacyjnych urzędu, jak również innych organów podatkowych pod kątem występowania nieprawidłowości w danych rejestracyjnych w celu ich weryfikacji i usunięcia błędów;
- prowadzi postępowania wyjaśniające, kontaktuje się z podatnikami pisemnie, telefonicznie i osobiście w celu weryfikacji danych, wzywa do aktualizacji lub korekty dokumentów bądź złożenia wyjaśnień w zakresie obejmującym dane rejestracyjne;
- prowadzi czynności sprawdzające w zakresie lustracji adresów prowadzenia działalności gospodarczej przez podmioty dokonujące rejestracji w podatku VAT lub do transakcji wewnątrzwspólnotowych w celu sprawdzenia wiarygodności zgłoszonego podmiotu;
- przekazuje do właściwych organów podatkowych informacje o zaewidencjonowaniu podatników w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań;
- udziela pisemnych informacji podmiotom uprawnionym, a także kontaktuje się pisemnie i telefonicznie z innymi organami podatkowymi oraz innymi komórkami urzędu w sprawach ewidencji i identyfikacji podatników w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań;
- archiwizuje zgromadzone dokumenty w celu przekazania ich do składnicy akt.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie Urzędu oraz praca w terenie,
- praca na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z obsługą klientów zewnętrznych,
- praca przeważnie siedząca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (na przykład: komputer, drukarka, niszczarka, itp.).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w budynku parterowym nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- Urząd zlokalizowany w kompleksie dwóch budynków, budynek główny IV piętrowy, wyposażony w windę (dojeżdżającą do III piętra), drugi budynek parterowy, oba budynki posiadają podjazd dla wózków inwalidzkich,
- na parterze budynku głównego znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY (przycisk – APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY W FORMIE PAPIEROWEJ: WYMAGANE OŚWIADCZENIA I KWESTIONARIUSZ OSOBOWY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE TWOIM WŁASNORĘCZNYM PODPISEM.
Nie rozpatrzymy ofert niespełniających wymagań formalnych lub otrzymanych po terminie.
Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych przez Ciebie dokumentów. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego, o jego miejscu i terminie powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.
Oferty odrzucone oraz oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w naborze zniszczymy po zakończeniu naboru, natomiast aplikacje maksymalnie 5 najlepszych kandydatek/kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru – po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.
Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi oraz wzory oświadczeń są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Dodatkowe informacje możesz uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-321.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - Podstawowa wiedza w zakresie przepisów prawa podatkowego, ordynacji podatkowej oraz ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników;
- Grzeczność i uprzejmość
- Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami
- Obsługa MS Office: Word oraz Excel;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen,
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2021-06-14
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: ogłoszenie nr 79278