Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw obsługi sekretariatu Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego

90-113 Łódź ul Traugutta 25

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bieżąca obsługa sekretariatu Łódzkiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
  • Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu od pracowników Poczty Polskiej, kurierów i petentów;
  • Przyjmowanie od pracowników komórek organizacyjnych korespondencji wychodzącej w celu przekazania do operatora pocztowego;
  • Rejestrowanie i przedkładanie korespondencji do podpisu/dekretacji Łódzkiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
  • Koordynacja działań związanych z organizacją szkoleń i konferencji;
  • Prowadzenie ewidencji pieczątek i stempli oraz legitymacji służbowych;
  • Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwum;
  • Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych;
  • Prowadzenie rejestru orzeczeń wydanych przez Naczelny Sąd Administracyjny oraz Wojewódzkie Sądy Administracyjne w sprawach związanych z działalnością Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Łodzi;
  • Pomoc przy działaniach związanych z kontrolami wewnętrznymi;
  • Obsługa urządzeń biurowych i centrali telefonicznej.


Warunki pracy

- praca w siedzibie Inspektoratu, 

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 

- miejsce pracy na XIV piętrze w siedzibie urzędu, 

- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
- windy, podjazd.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
    • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-04-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    90-113 Łódź, ul. Traugutta 25, pok. 1419

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/04/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi