Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi

Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw dochodów Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi
ul. Łagiewnicka 54/56
91-463 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie dokumentów księgowych z zakresu dochodów budżetowych do programu finansowo - księgowego
  • przygotowywanie i wysyłanie upomnień w celu wyegzekwowania niezapłaconych należności pieniężnych
  • przygotowywanie i przekazywanie tytułów wykonawczych celem podjęcia postępowania egzekucyjnego przez organ egzekucyjny
  • współpraca i prowadzenie korespondencji z Urzędami Skarbowymi i kancelariami komorniczymi w zakresie prowadzenia postępowania egzekucyjnego, mające na celu szybszą i skuteczniejszą egzekucję kar pieniężnych


Warunki pracy

Budynek dziesięciokondygnacyjny z windą, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb niepełnosprawnych, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
-Lista kandydatów zakwalifikowanych do dalszego etapu rekrutacji zostanie zamieszczona w terminie do 10 dni od daty upłynięcia terminu składania ofert w Biuletynie Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego na stronie: http://www.witd.bip.lodz.pl.
- Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
- Życiorys, list motywacyjny i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Wzór oświadczenia znajduje się na stronie http:// www.witd.lodz.pl.
- Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 42 639 80 68/69 w. 109

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • znajomość ordynacji podatkowej
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • biegła obsługa komputera
  • samodzielność
  • myślenie analityczne
  • gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy
  • rzetelność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • cv zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w cv lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe i kwalifikacje

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO W ŁODZI
    ul. ŁAGIEWNICKA 54/56
    91-463 ŁÓDŹ
    z dopiskiem „ Oferta pracy”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/03/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi