Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2019.

Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw do spraw organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

91-202 Łódź, ul. Warecka 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania
  • porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum
  • wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych
  • przewożenie i dostarczanie dokumentów oraz korespondencji do urzędów oraz osób fizycznych
  • prowadzenie i uzupełnianie obowiązujących rejestrów
  • prowadzenie sprawozdawczości w części wskazanej przez Powiatowego Inspektora
  • zastępowanie stanowiska referenta ds.obsługi sekretariatu
  • inne prace zlecone przez Powiatowego Inspektora np. kserowanie akt dla sądów
  • sporządzanie wstępnych wersji dokumentów i aktów prawnych


Warunki pracy

Siedziba urzędu znajduje się na II piętrze w budynku bez windy; pokoje małe, dwu i trzyosobowe; korytarze wąskie, toalety niedostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie archiwum znajduje się na parterze w oddzielnym budynku, oddalonym około 150m od głównej siedziby. Budynek archiwum jest ogrzewany ale nieocieplony, stosunkowo chłodny w okresie zimowym. Wyjścia/wyjazdy służbowe w granicach administracyjnych M. Łodzi polegające głównie na rozwożeniu dokumentów. Konieczność korzystania z komunikacji miejskiej. Stanowisko pracy wyposażone w komputer.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie: 2.250zł brutto

Dodatkowych informacji udziela:
Bożena Woźniak, starszy referent w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym,
tel.: (42) 655 80 36 w. 16
adres strony urzędu: www.pinb.lodz.pl


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność i sumienność
  • znajomość programów WORD i EXCEL
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość komputera (program Microsoft Office oraz Excel)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    91-202 Łódź, ul. Warecka 3

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    06/03/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry