Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Grudziądzu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw obsługi sekretarsko - biurowej Zespół Kadr i Szkolenia i Prezydialny

Komenda Miejska Policji w Grudziądzu
ul. Chełmińska 111
86-300 Grudziądz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzenie wykazów poczty skredytowanej i przygotowanie jej do wysłania (pakowanie, pieczętowanie, opisywanie).
  • Przygotowywanie (pakowanie, pieczętowanie, opisywanie) i wysyłka poczty specjalnej.
  • Odbieranie od doręczycieli (policjantów z Zespołu Poczty Specjalnej, listonoszy) wszelkich przesyłek wpływających do komendy i jej właściwe przygotowanie do ewidencjonowania.
  • Gromadzenie i porządkowanie wykazów przesyłek pocztowych.
  • Przesyłanie, odbiór i ewidencjonowanie telegramów oraz poczty specjalnej;
  • Comiesięczne przygotowanie, dla potrzeb KWP w Bydgoszczy, raportu o ilości korespondencji przesyłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej; rozliczanie faktur w tym zakresie.
  • Archiwizowanie i brakowanie dokumentów wytworzonych w sekretariacie, w szczególności dotyczących przesyłek.
  • Pobieranie z depozytu ampułek z krwią i przygotowanie ich do wysłania.
  • Oełnienie dyżurów w sekretariacie komendanta w dni przyjmowania petentów (zgodnie z grafikiem).
  • Skanowanie i kserowanie dokumentów dla pracowników komendy, zgodnie z dekretacją kierownictwa komendy.


Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy. Obsługa faxu. Oświetlenie sztuczne i naturalne. Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze. Brak wind. Podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na parter budynku. Pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane dla osób niepełnosprawnych (przy poczekalni). Brak progów w budynku głównym. Raz w miesiącu we wtorek praca w zwiększonym wymiarze godzin (do 10) z uwagi na tzw. dzień skargowy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.587,87 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymagań formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie będą zwracane.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w urzędzie administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole.
  • Odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 ze zm.).
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie świadectw pracy.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procedury naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi