Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grodzisku WielkopolskimPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referentPowiatowy Inspektorat Weterynarii
w Grodzisku Wlkp.
ul. Rakoniewicka 42a
62-065 Grodzisk Wielkopolski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Inspektoratu,
- bieżąca obsługa sekretariatu
- prowadzenie dziennika korespondencji,
- prowadzenie magazynu Inspekcji
- prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania
- przygotowywanie pism wychodzących z Inspektoratu
- prowadzenie rejestrów wydanych decyzji, postanowień i zaświadczeń,
- praca z zestawieniami w programie Excel oraz obsługa programów specjalistycznych np. SER-PIW
Warunki pracy- praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30
- praca w siedzibie urzędu
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- obsługa urządzeń biurowych,
- praca w zespole,
- wyjazdy służbowe ( szkolenia)
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku brak windy - konieczność poruszania się po budynku, podjazdu i toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z III etapów:
• etap I - weryfikacja dokumentów,
• etap II - sprawdzenie umiejętności obsługi programów komputerowych,
• etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane oświadczenia, życiorys/CV, list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie
Proponowane wynagrodzenie: od 2100 zł brutto, dodatek za wysługę lat zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz inne składniki wynikające z przepisów szczególnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (dobra znajomość pakietu MS Office i poczty elektronicznej)
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- skuteczna komunikacja
- pozytywne podejście do klienta
- rzetelność i terminowość
- samodzielność i inicjatywa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-12-01
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu