Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Ełku

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw administracyjno - gospodarczych w Zespole ds. Administracyjno - Gospodarczych

19-300 Ełk Ul. Chopina 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sprawy kancelaryjno - biurowe służące obsłudze sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Ełku oraz jego zastępcy
  • wprowadza dane oraz tworzy listy dodatkowe należności pieniężnych w systemie SWOP
  • nalicza dopłaty do wypoczynku dla funkcjonariuszy
  • gromadzi dokumentację, sporządza decyzje oraz listy wypłat za remont lokalu mieszkalnego
  • obsługuje i prowadzi dokumentację dotyczącą ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych policjantów, pracowników cywilnych oraz ich rodzin
  • sporządza listy wypłat dotyczących rekompensaty za służby ponadnormatywne oraz za żywienie psów służbowych
  • sporządza umowy odpowiedzialności majątkowej za powierzone samochody służbowe


Warunki pracy


  • czas pracy 8 godzin, praca administracyjno -biurowa

  • praca przy monitorze komputerowym powyżej połowy dobowego czasu pracy

  • ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego poruszania się pomiędzy kondygnacjami

  • miejsce pracy znaduje się na pierwszym piętrze, brak windy

  • praca przy sztucznym oświetleniu



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej celem uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
    • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Ełku
    ul. Chopina 10
    19-300 Ełk

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/06/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi