Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw organizacji w Wieloosobowym Stanowisku ds. Wsparcia w Urzędzie Skarbowym w Drezdenku

65-454 Zielona Góra ul. Generała Władysława Sikorskiego 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi kancelarię oraz Sekretariat Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz jego Zastępcy w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika Urzędu Skarbowego i jego Zastępcy
  • Prowadzi sprawy powierzone w zakresie obsługi kadrowej w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań nałożonych na Urząd
  • Przyjmuje pisma, wnioski, informacje oraz wszelkie inne dokumenty przesyłane w formie elektronicznej, w szczególności za pośrednictwem skrzynki e-mail, ePUAP oraz SZD. Przyjmuje deklaracje, pisma, wnioski oraz wszelką inną korespondencję, w tym składaną za pośrednictwem operatora pocztowego w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań nałożonych na Urząd
  • Przedkłada Naczelnikowi Urzędu Skarbowego przyjetą korespondencję. Segreguje przyjetą korespondencję wg przyjętych w Urzędzie zasad. Rejestruje korespondencję przychodzącą w systemach informatycznych m.in. Biblioteka Akt oraz SZD. Przekazuje pocztę, zgodnie z dekretacją, kierownikom komórek organizacyjnych Urzędu lub uprawnionym pracownikom w celu zapewnienia właściwqej realizacji zadań nałożonych na Urząd
  • Obsługuje przesyłki listowe wychodzące, w tym tworzy książki nadawcze zgodnie z przyjętymi zasadami. Obsługuje pocztę elektroniczną przychodzącą oraz wychodzącą w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań nałożonych na Urząd
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań nałożonych na Urząd


Warunki pracy


  • Wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych

  • Zagrożenie korupcją

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

  • Bariery architektoniczne – brak wind i podjazdów



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA ZA POŚREDNICTWEM FORMULARZA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU eRecruiter. FORMULARZ ZAWIERA WSZYSTKIE NIEZBĘDNE W NABORZE OŚWIADCZENIA. OSOBA WYBRANA DO ZATRUDNIENIA ZOSTANIE POPROSZONA O DOSTARCZENIE PODPISANYCH DOKUMENTÓW PRZED ZATRUDNIENIEM.

  • List motywacyjny oraz oświadczenia czytelnie i własnoręcznie podpisz oraz opatrz datą mieszczącą się w okresie obowiązywania ogłoszenia (dotyczy to również ofert składanych elektronicznie, wówczas dołącz do aplikacji w formie zeskanowanych dokumentów).

  • Aplikując elektronicznie masz możliwość umieszczenia tylko jednego pliku w zakresie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz jednego w zakresie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe. Jeśli chcesz załączyć kilka dokumentów zeskanuj je jako całość i dołącz jako jeden plik.

  • Wymaganą długość doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi okres świadczenia pracy. Do dokumentów takich należą m.in. kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk. Umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.

  • W związku z możliwością przeprowadzenia wybranych etapów rekrutacji w sposób zdalny prosimy o podanie w składanych ofertach adresu e-mail.

  • Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.

  • Nabór odbędzie się w siedzibie Urzędu Skarbowego w Drezdenku.

  • Wzory oświadczeń, które można wykorzystać zamieszczone na stronie BIP Izby: https://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Obsługa komputera i aplikacji biurowych
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i w piśmie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO oraz wykraczających poza zakres art. 22(1) § 1 kp,
    • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
    • Oświadczenie kandydata w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-06-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/05/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi