Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent w Zespole Administracyjno- Gospodarczym

86-200 Chełmno Ul. Świętojerska 5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pobiera formularze mandatów i ewidencjonuje jako druki ścisłego zarachowania
  • przyjmuje i rozlicza pokwitowania mandatów karnych kredytowych i przesyła do Urzędu Skarbowego
  • prowadzi kartoteki mundurowe oraz karty indywidualne wydanego sprzętu dla funkcjonariuszy, opracowuje tabele należności
  • nalicza ryczałty, prowadzi kartoteki, zaopatruje, rozlicza pracowników z wydanej odzieży roboczej i ochronnej oraz środków higieny osobistej
  • sprawuje kontrolę i prowadzi ewidencję nad gospodarką sprzętem w zakresie: uzbrojenia i sprzętu techniczno- bojowego; techniki policyjnej; kwaterunkowym; kulturalno- oświatowym i sportowo-szkoleniowym
  • zgłasza do KWP w Bydgoszczy potrzeby w zakresie ilościowym oraz legalizacji sprzętu p-poż


Warunki pracy


  • praca administracyjno- biurowa

  • obsługa komputera poniżej 4 godzin dziennie

  • stanowisko pracy zlokalizowane na drugim piętrze budynku, bez windy

  • prowadzenie pojazdu służbowego



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Zatrudnienie kandydata następuje po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych

  • Proponowane wynagrodzenie plus prawo do dodatku z tytułu wysługi lat

  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów" - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-11
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie
    ul. Świętojerska 5
    86-200 Chełmno

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/06/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi