Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw obsługi systemów informacyjnych i depozytu dowodów rzeczowych Wydziału Kryminalnego Komisariatu Policji Bydgoszcz-Śródmieście Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

85-667 Bydgoszcz ul. Jana Karola Chodkiewicza 32

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wprowadza do systemu komputerowego „Rejestr Śledztw i Dochodzeń” oraz e-RCDŚ dane dotyczące postępowań przygotowawczych i sprawdzających prowadzonych przez funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego w celu gromadzenia i przetwarzania danych o prowadzonych postępowaniach przygotowawczych,
  • Prowadzi depozyt dowodów rzeczowych zabezpieczonych w toku prowadzonych postępowań przygotowawczych. Kompletuje dokumentację, ewidencjonuje, przyjmuje i wydaje policjantom dowody rzeczowe w celu zabezpieczenia prawidłowego toku prowadzonych postępowań,
  • Rejestruje w systemie e-RPP czynności zlecane przez inne jednostki Policji i instytucje do wykonania w ramach pomocy prawnych w celu dostarczenia informacji na temat realizacji tych czynności,
  • Wprowadza dane do systemu SWOP dotyczące urlopów i zwolnień lekarskich policjantów Zespołów Dochodzeniowo-Śledczych Wydziału Kryminalnego w celu zapewnienia aktualnych danych dotyczących czasu pracy,
  • Rejestruje i terminowo przekazuje do operatorów zatwierdzone przez przełożonych formularze KSIP sporządzone przez funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego w celu rejestracji danych w KSIP,
  • Ewidencjonuje tymczasowe zajęcia mienia w toku prowadzonych postępowań przygotowawczych oraz prowadzi rejestr zabezpieczenia majątkowego zatwierdzonego przez Prokuratora w celu gromadzenia danych dotyczących zajętości mienia.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


· Wysiłek fizyczny,


· Zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych  poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi. Brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po terenie budynku – brak wind.


Narzędzia i materiały pracy: biurko; komputer; faks; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w administracji lub pracy biurowej,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, Zarządzenia Nr 70 KGP z dnia 02.12.2019 r. w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji, Zarządzenia Nr 4 KGP z dnia 09.02.2017 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym, Zarządzenia Nr 31 KGP z dnia 06.10.2020 r. w sprawie funkcjonowania Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych,
  • Znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikacja,
  • Samodzielność,
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 756 z ze zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Uprawnienie do dostępu do systemu informacyjnego eRCDŚ,
  • Przeszkolenie z obsługi systemu informacyjnego eRCDŚ.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 756 ze zm.),
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/em, nie pełniłam/em służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/em współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Uprawnienie do dostępu do systemu informacyjnego eRCDŚ,
  • Przeszklenie z obsługi systemu informacyjnego eRCDŚ.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. J. K. Chodkiewicza 32
    85-667 Bydgoszcz
    od poniedziałku do piątku,
    w godzinach od 07:30 do 15:30

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi