Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Białymstoku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw administracyjno-gospodarczych oraz zamówień publicznych w Dziale administracyjno-gospodarczym.

15-257 Białystok ul. Adama Mickiewicza 101

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizuje zadania związane z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • realizuje zadania związane z prowadzeniem archiwum zakładowego
  • realizuje zadania związane z użytkowaniem auta służbowego przez pracowników
  • zastępuje pracownika obsługującego sekretariat
  • obsługuje stronę BIP Archiwum


Warunki pracy


  • praca administracyjno biurowa z wykorzystaniem sprzętu biurowego

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy

  • prowadzenie auta służbowego osobowego 

  • praca na wys. do 2 m 

  • praca w odzieży ochronnej ( maska, fartuch, rękawice )

  • budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz wymagań dostępności dla osób na wózkach inwalidzkich ( obecność wind) 

  • stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, w przypadku zastępstwa w sekretariacie - stanowisko znajduje sie na parterze budynku, archiwum zakładowe - usytuowane jest na parterze budynku.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Oferty niekompletne, złożone elektronicznie lub wpływające po terminie ( decyduje data stempla pocztowego ) nie będą brane pod uwagę

  • zachęcamy do skorzystania z wzorów oświadczeń dla kandydata, zamieszczonych na stronie internetowej urzędu www.bialystok.ap.gov.pl w zakładce "Praca APB".



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych
  • umiejętność organizacji pracy
  • komunikatywność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość funkcjonowania systemu EZD - Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
  • ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny
  • znajomość języków obcych: angielski lub rosyjski - poziom B1


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu uczestnictwa w procesie naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł , nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek /kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Białymstoku ul. Adama Mickiewicza 101 15-257 Białystok z dopiskiem: "oferta pracy-Referent"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/09/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi