Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty w Białymstoku

Podlaski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw obsługi kancelaryjno-administracyjnej urzędu w Wydziale Kadr i Organizacji Kuratorium Oświaty w Białymstoku

15-950 Białystok Rynek Kościuszki 9

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmuje i rozdziela korespondencję wpływającą do Kuratorium Oświaty w ramach Elektronicznego Zarządzania Dokumentami
  • Wykonuje czynności związane z EZD oraz czynności kancelaryjne w ramach EZD
  • Przygotowuje do przekazania do archwium zakładowego przesyłki na nośnikach papierowych zgromadzonych w składzie chronologicznym
  • Gromadzi i przygotowuje informacje dotyczące kontroli zarządczej zgodnie z obowiązującą procedurą
  • Przygotowuje do przekazania do archiwum zakładowego dokumentację elektroniczną na informatycznych nośnikach danych, zgromadzonych w składzie informatycznych nośników danych
  • Pełni funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych w celu prawidłowego stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji kancelaryjnej w urzędzie


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy

  • Obsługa klientów zewnętrznych

  • Praca w siedzibie urzędu (budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, brak podjazdu, brak windy).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Podpisz odręcznie CV i list motywacyjny.

  • Ogłoszenie zostało opublikowane na BIP KPRM, stronie BIP Kuratorium www.kuratorium.bialystok.pl, która jest jednocześnie stroną internetową Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie, nie ponosimy odpowiedzialności za treść przedruków umieszczanych w innych miejscach.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 10 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy biurowej




pozostałe wymagania niezbędne:

  • Grzeczność i uprzejmość
  • Otwarty stosunek do klienta
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy, stosowania instrukcji kancelaryjnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kanadydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty w Białymstoku, Rynek Kościuszki 9, 15-950 Białystok lub osobiście na wskazany adres pok. Nr 104, z dopiskiem "Oferta pracy w służbie cywilnej nr ogłoszenia ...".

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi