Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty we Wrocławiu

Dolnośląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent/referentka w Wydziale Nadzoru Kształcenia Ponadpodstawowego i Strategii Edukacyjnej

50-153 Wrocław Plac Powstańców Warszawy 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sekretariat Wydziału, w tym bezpośrednio obsługuje interesantów.
  • Przygotowuje projekty pism, zestawień, notatek służbowych oraz innych dokumentów o charakterze administracyjnym, uczestniczy w przygotowaniu sprawozdań, raportów i prezentacji.
  • Obsługuje korespondencję Wydziału, w tym również prowadzi sprawy w systemie EZDRP.
  • Prowadzi kalendarz spotkań dyrektora wydziału.
  • Obsługuje systemy informatyczne wykorzystywane w Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
  • Przygotowuje informacje na stronę Kuratorium lub do rozesłania do szkół, placówek oraz innych jednostek związanych z oświatą.
  • Archiwizuje dokumenty z zakresu działania Wydziału.
  • Gospodaruje materiałami biurowymi i prowadzi ewidencję ich rozchodu oraz dokonuje zamówień na materiały biurowe.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego, narzędzia i materiały pracy: komputer - praca powyżej 4 godzin dziennie, urządzenia biurowe, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety. Urząd jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich .



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proszę umieścić na kopercie imię i nazwisko kandydata.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra znajomość obsługi komputera i programów (Word, Excel, Power Point);
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej;
  • Znajomość podstawowych przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz archiwizacji dokumentów;
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Zorientowanie na klienta/interesanta;
  • Umiejętność współpracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie A2 ;
  • znajomość systemu EZDRP;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na ww. stanowisko oraz danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, na które kandydat wyraził zgodę
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracował/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów . Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2;

  • Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
    Kancelaria Ogólna pok. 2007 ( II piętro)
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50 – 153 Wrocław

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/12/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi