Opis stanowiska pracy
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w PoznaniuDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent prawnyAl. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- badanie uchwał i zarządzeń organów jednostek samorządu terytorialnego w celu stwierdzenia zgodności z prawem
- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć nadzorczych w celu wyeliminowania wadliwych prawnie aktów prawnych podjętych przez jednostki samorządu terytorialnego
- opracowywanie projektów skarg do sądu administracyjnego i projektów odpowiedzi na skargi kierowane do sądu administracyjnego przez organy jednostek samorządu terytorialnego
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące uchwał samorządowych dla klientów zewnętrznych
- przekazywanie rozstrzygnięć nadzorczych dotyczących aktów prawa miejscowego do Dziennika Urzędowego Województwa Wielkopolskiego
- przekazywanie akt własnych do archiwum zakładowego i prowadzenie zbioru protokołów zdawczo – odbiorczych, a także wspomaganie archiwizowania akt Oddziału Nadzoru
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie Urzędu
- zagrożenie biologiczne typowa dla pracy z dokumentacją
- obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
- konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2700-2800 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie na kierunkach prawo lub administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- znajomość ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analizowania dokumentów i formułowania wniosków
- umiejętność argumentowania
- samodzielność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność dostosowywania się do zmian
- efektywna komunikacja
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-07-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu