Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent prawny do spraw administracyjnych -------------------------------

42-500 Będzin MAŁACHOWSKIEGO 29

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji obsługi prawnej w zakresie powierzonych spraw;
  • współpraca z pracownikami PINB przy opracowywaniu i opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami wydawanych aktów pranych
  • Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków służbowych.
  • opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami dokumentów wewnętrznych PINB: regulaminów i instrukcji;
  • wydawanie opinii prawnych na wniosek Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i podległych mu pracowników w zakresie konsultacji w wydawanych aktach prawnych
  • działalność inspekcyjno-kontrolna


Warunki pracy

praca admnistracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie, obsługa klienta, , brak windy, obiekt niedostosowany dla osób z niepełnosprawnościami, praca na II pietrze, 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu postępowań administracyjnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dyspozycyjność.
  • umiejętność obsługi komputera;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; nieposzlakowana opinia;
  • znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawnych, w szczególności: - ustawy o Kodeksu postępowania administracyjnego i prawa budowlanego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie
    42-500 Będzin ul. Małachowskiego 29

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/05/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi