Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Strzelinie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent prawno-administracyjny

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Strzelinie,
57-100 Strzelin, ul. Grahama Bella 3a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach określonych w art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
  • • przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie orzecznictwa, a także rozpatrywanie odwołań i zażaleń oraz skarg i wniosków,
  • • prowadzenie postępowań egzekucyjnych wynikających z wydanych wcześniej decyzji administracyjnych,
  • • przygotowanie merytoryczne i formalne decyzji i postanowień z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,
  • • sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych z działalnością inspektoratu.


Warunki pracy

Praca w siedzibie Inspektoratu oraz praca w terenie (powiat strzeliński), bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientem.
Praca w zmiennych warunkach – praca pod presją czasu o szerokim zakresie zadań i odpowiedzialności. Okresowo praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Narzędzia pracy – komputer, samochód. Siedziba urzędu znajduje się na parterze.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty należy składać osobiście w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Strzelinie ul. Grahama Bella 3a, 57 - 100 Strzelin lub przesłać pocztą, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko referenta ds. orzecznictwa administracyjnego" w terminie do dnia 28 sierpnia 2018 r. (decyduje data wpływu do siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Strzelinie). Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty złożone po terminie lub niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Szczegółowe informacje - tel.: (71) 392-30-18.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną zawiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu.
Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Strzelinie zostaną komisyjnie zniszczone zaraz po zakończeniu procedury naboru, z wyłączeniem oryginałów dokumentów urzędowych, które zostaną odesłane kandydatom.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe wyższe pierwszego lub drugiego stopnia - administracja lub prawo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • • dobra znajomość ustaw: Prawo Budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego i o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • • umiejętność obsługi komputera,
  • • komunikatywność i wysoka kultura osobista.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • • co najmniej roczny staż pracy w korpusie służby cywilnej,
  • • umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  • • prawo jazdy kat. B,
  • • zdolność analitycznego myślenia i argumentowania.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • kopia prawo jazdy,
  • • kopie świadectw pracy oraz ewentualnie innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi