Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Słubicach

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent prawno-administracyjny w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Słubicach

69-100 Słubice ul. Piłsudskiego 19

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi postępowania administracyjne wynikające z przepisów prawa budowlanego w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Słubicach
  • prowadzi obsługę administracyjną Inspektoratu w zakresie zawiadomień o zamierzonym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych oraz w zakresie oddawania obiektów do użytkowania
  • prowadzi rejestry, ewidencje i sporządza sprawozdania
  • uczestniczy w działalności inspekcyjno-kontrolnej, sporządza protokoły
  • realizuje zadania z zakresu ochrony danych osobowych
  • obsługa sekretariatu jednostki, udzielanie informacji interesantom
  • obsługuje program EZD, ePUAP
  • uczestniczy w szkoleniach wewnętrznych


Warunki pracy


  • praca jednozmianowa

  • praca biurowa w siedzibie i poza siedzibą urzędu (czynności inspekcyjno – kontrolne w terenie na obszarze powiatu słubickiego, w tym możliwa praca na wysokości)

  • praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne

  • codzienne przyjmowanie interesantów

  • udzielanie informacji telefonicznych

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • praca z wykorzystaniem komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych, przyrządów pomiarowych, samochodu służbowego

  • oświetlenie sztuczne i naturalne

  • siedziba urzędu w budynku nie przystosowanym do wymogów osób niepełnosprawnych


Siedziba znajduje się na I piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.


Praca nie będzie wykonywana w porze nocnej i nie dotyczy pracy zmianowej.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie z zakresu administracji lub budownictwa

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawnych związanych z działalnością PINB między innymi prawa budowlanego i kodeksu postępowania administracyjnego
  • prawo jazdy kat.B
  • umiejętność pracy w zespole, w stresie i w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 kandydatka/kandydat nie pracowała/pracował, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy to kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 lub później
  • umiejętność pracy z komputerem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dyspozycyjność i komunikatywność
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 kandydatka/kandydat nie pracowała/pracował, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy to kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych odręczenie podpisane
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydatów/kandydatek zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek

  • Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Słubicach
    ulica Piłsudskiego 19
    69-100 Słubice

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/12/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi