#

referent prawno-administracyjny

Kuratorium Oświaty w Poznaniu

Poznań, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty w Poznaniu

Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent prawno-administracyjny w Wydziale do Spraw Nauczycieli i Sieci Szkół; znak sprawy: WAF.210.37.2019

ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa organizacyjno-kancelaryjna Rzecznika Dyscyplinarnego dla Nauczycieli przy Wojewodzie Wielkopolskim i jego zastępców, w szczególności rejestrowanie spraw rzecznika dyscyplinarnego i jego zastępców, archiwizacja akt sprawy, przygotowywanie, przekazywanie i wysyłanie korespondencji w sprawach prowadzonych przez rzecznika dyscyplinarnego i jego zastępców, przygotowanie rozliczenia kosztów podróży i wynagrodzenia powołanych do poszczególnych spraw świadków i biegłych
  • protokołowanie przesłuchań w ramach postępowań wyjaśniających
  • prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących uchylania uchwał rady pedagogicznej
  • prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących uchylenia statutu szkoły/placówki lub części jego uregulowań sprzecznych z przepisami prawa
  • prowadzenie spraw dotyczących lustracji kandydatów ubiegających się o stanowiska dyrektorów szkół
  • sporządzanie wymaganej dokumentacji z prowadzonych spraw
  • sporządzanie raportu z realizacji zadań, przygotowanie informacji, sprawozdań w sprawach dotyczących odpowiedzialności dyscyplinarnej nauczycieli
  • doraźnie wykonywanie na polecenie dyrektora wydziału innych zadań zgodnie z posiadanymi kompetencjami i uprawnieniami wynikającymi z odpowiednich przepisów prawa


Warunki pracy

warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu,
- wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami,
miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego,
- budynek wyposażony jest w windę osobową i nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- list motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty,
- wymagane oświadczenia kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem
i datą sporządzenia,
- kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną lub pocztową,
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia do urzędu),
- oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty te podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
- oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata,
- przewidywane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3757,20 - 3892,98
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 780 386 018
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej roku w obszarze lub powyżej 4 lat w administracji; doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub jednostkach systemu oświaty lub obsłudze prawnej tych podmiotów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa oświatowego w zakresie realizowanych zadań
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz służby cywilnej
  • biegła znajomość pakietu biurowego Ms Office i systemu informacji prawnej LEX/Legalis
  • znajomość technik biurowych oraz w zakresie IT
  • zdolność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność redagowania pism urzędowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/11/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi