Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie kędzierzyńsko-kozielskim

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent prawno-administracyjny Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie kędzierzyńsko-kozielskim ul. Damrota 30 47-220 Kędzierzyn-Koźle

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach należących do właściwości organu I instancji.
  • Prowadzenie postępowań w trybach nadzwychajnych.
  • Rozpatrywanie skarg powszechnych oraz zażaleń w trybie art. 37 Kpa.
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do OWINB.
  • Przygotowywanie projektów pism do organów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób i podmiotów.
  • Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień.
  • Kompletowanie i porządkowanie akt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa, praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych,
- kierowanie samochodem służbowym,
- kontrole i inspekcje w terenie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w siedzibie urzędu i poza siedzibą urzędu (teren powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego), lokalizacja w budynku - parter, budynek nie jest wyposażony w windę, budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- narzędzia pracy - komputer, urządzenia biurowe, urządzenia pomiarowe, samochód służbowy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie (proszę o podanie w CV numeru telefonu kontaktowego) o kolejnym etapie naboru. Oferty osób zakwalifikowanych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Przewidywany termin zatrudnienia - maj 2019r.
Dodatkowe informacje udzielane pod nr tel. 77 483 49 25

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  • Umiejętności redakcyjne.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych, rozwiązywania problemów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność.
  • Systematyczność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Doświadczenie w zakresie problematyki prawa budowlanego lub w orzecznictwie administracyjnym.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/07/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi